Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

3D MAX 2016 MIRROR

Forumai3D3ds max3D MAX 2016 MIRROR
«12»

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 3, 2016
ramanauskius sako:
Sveiki,

Turiu durna problema ant 2016 maxo gal kas zinosit.

Zodziu problema su mirror.

Modeliuoju lempa is 3 daliu. apatine dalis bus lygiai tokia pati kaip virsutine, o vidurine dalis mirrorinima nebus.

Apatine dali kad mirror daryti as ja sugrupuoju nes ten is keliu daliu jinai susideda. ir tada darau MIRROR - Z asy. Zodziu nusi-mirrorina puikiai, bet tada kai paemu jau ta apatine dali vidurine ir virsutine ir bandau grupuoti visa objekta ta virsutine dalis praranda posicija/rotationa nusoka is savo vietos i kita puse ir pan.

Nesuprantu kodel taip yra gal kas gali patarti man ka :) Ant 2014 maxo tokiu pievu nebuvo...Ant 2014 maxo galedavai mirrorinti grupuoti 10k kartu ir niekas nenusokdavo nuo savo posicijos ;/

Aciu labai :)
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2011-11-26
Sau 3, 2016
Vilius Laugalys sako:
Man taipat yra buve nemazai kartu, pabandyk atgrupuot ir resetXForm
0 Taškai

Master
Žinutės: 2263
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 3, 2016
romullus sako:
Resetinti transform turėtų būti antras prigimimas, o tiems kas palieka neresetintas transformacijas, ypač komerciniuose modeliuose, reikėtų skirti fizines bausmes.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
kai resetinu irgi is-sisukalioja i visas puses, Ant 2014 maxo taip nebuvo :) Keista.

jeigu po kievkieno sukurto objekto reiktu resetinti pastoviai tai taip prasvaistyciau lb daug laiko :D Maxas galetu pats automatiskai resetinti po scalo ar dar kokio sudo. Arba buti tam varnele kad automatiskai resetintu arba ne :)

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-01-04, 12:10

0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
Matyt 2016 maxe tai pakeite, kad reikia tvarkingai dirbti ir resetinti objektus kai modelini :) Na reiks paziureti dar. Esme tokia, kad kai as modelindavau ir man problemu nekeldavo as nieko neresetindavau, bet kai kasnors susiknisdavo jau tada tik resetindavau :)

Kaip matau 2016 maxas labiau picky ant sito.
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
Ir seip logiskai pagalvojus kodel jis turetu pakeisti pozicija jeigu as sakau maxui mirrorink sita objekta ir tada sugrupuoti. Kai sugrupuoji tuos du objektus tas mirrorintas objektas pakeicia pozicija. Juk as nedeformuoju nieko ir pan, kodel grupavimo komanda pakeicia mirorinto objekto pizicija tai bbz. Speju cia bugas. Xformas juk cia nepriciom ;/ Nu bet su 3D maxu buna visokiu "tiesa slypi kazkur anapus" :D
0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 4, 2016
samba sako:
todel as myliu maya.
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
Krc vakare reikes pabandyti su tuo xformu dar karta. Pieva blyn. Jei taip reikes daryti su kiekvienu objektu tai bus zopa.
0 Taškai

Žinutės: 1425
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Sau 4, 2016
krz3d sako:
Nenaudok groupsu ir nebus bedu. Maxe jos neveikia ir dazniausiai sugadina kanors
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
Ai radau workarounda dbr durnas, bet situacija sutvarko - sugrupaves tuos objektus kaip sakiau nusoka tas mirroras velniop tai atgrupaves paemiau ta objekta ir vel mirrorinau (priklausomai i mano situacija - NO CLONE) i YZ puse atsistate i vieta ir tada uzdariau grupe :D Nors nereikejo mannualiai su pele stumdyti i vieta :D bet dbr nors grupe turiu kuria galiu Array daryti aplink :)

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2016-01-04, 16:05

0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2011-11-26
Sau 4, 2016
Vilius Laugalys sako:
skamba gan sudetingai., kitas variantas padarai noauja box tada attach norimus objektus paskui detach ir susigrupuoji, o jei tas neveikia tada iskeiki autodesk, apsisuki atsiprasai ir toliau dirbi :D
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
Zodziu : Va darbe bandziau atkartoti sita veiksma neisejo.

Va kas buna kai taid arau namie visiskai nauja max 2016 scena dirbu centimetruose.

sukuriu viena teapota ir darau 2 instaqncus jo paskeilinu pasuku kad visi skirtingai atrodytu ir uzmetu del viso pikto xfroma modifa. Tada sukuriu grupe ir mirorinu grupe - viskas ok. Apemu abidvi grupes ir ta mirrorinta apsisika galva.

sito velnio istaisymas mano protu isejo tik atidarius grupe ir paemus ta mirrorinta grupe mirrorinti i kita puse no clone ir situacija susitaiso ir tada uzdarome grupe. Imeciau fotkes .

0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
O Cia va istaisymas: Suveike puikiai: Jauciu cia BUGAS maxo gal jus galite pabandyti atkartoti :)

0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 4, 2016
ramanauskius sako:
Jei kam idomu mano 3D maxas 2016 turi Service Pack 2.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2263
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 4, 2016
romullus sako:
xform modifikatorius visai ne tam skirtas, blyn. Kai paskeilini ar tuo labiau mirrorini (tas pats scale, tik su minuso ženklu) savo arbatinukus, paselektink juos, command panel'yje eik į utilities tab, susirask reset xform ir spausk reset selected. Visos tavo transformacijos bus nuresetintos. Po to dar rekomenduojama collapsinti modifikatorių steką. Jei turi pasiselektines krūvą arbatinukų ir nenori ju kolapsinti po vieną, gali pasinaudoti collapse įrankiu tam pačiam utilities tabe.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2263
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 4, 2016
romullus sako:
Ir nereikia visų nuodėmių užkarti vargšui max'ui :]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 197
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 4, 2016
samba sako:
apsisika galva :D DDD
0 Taškai

Žinutės: 982
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Sau 5, 2016
phonex sako:
O kodel darai instancus? Daryk copijas ir neturetu buti jokiu bedu.
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Sau 5, 2016
ramanauskius sako:
na as privalau daryti instancus nes uzmetus modifa ant vieno objekto uzsimes ir ant kitu objektu tas modifas :) nes darau tam objektui array kalbu apie lempa kuria modelinu :)
0 Taškai

Master
Žinutės: 2263
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 5, 2016
romullus sako:
Modifikatoriai steko apačioje neprivalo būti instancinti, kad galėtum dėti instancintus modifikatorius viršuje. Tiesiog susižymėk savo unikalius objektus ir uždėk jiems bendrą modifikatorių. Objektai liks unikalūs, modifikatorius instancintas. Dar yra reference režimas, kuris yra kaip hibridas tarp unikalaus ir instancinto.

Bet šiaip jau, tai yra maxo pradžiamokslis, kurį tavo lygio specialistas privalo mokėti mintinai ;]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.