3Ds max 2011 extrude ir chamfer bėdos
Įdomu ar naujesnėse max'o versijose nebeliko šių bėdų. Ar kaip visada, tik plug in'ų pagalba galima tai išspręsti.
0 Taškai
manau visur taspats, bet kazkaip taip ir reiktu tiketis, kad bus toks rezultatas
extrudina pagal normales, ir ten per viduri gaunasi taip kaip ir turetu gautis.. turbut
geriau extrudink viena sona, o tada antru zingsniu visa antra sona, ir tiek
extrudina pagal normales, ir ten per viduri gaunasi taip kaip ir turetu gautis.. turbut
geriau extrudink viena sona, o tada antru zingsniu visa antra sona, ir tiek
Paskutinis redagavo: Armians 2014-04-08, 09:36
0 Taškai
Asmeniškai, tą blogą kampą su vertex snap išsilyginu pagal kraštus. Jeigu extrude dedi per du ir daugiau kampų, tai reikia laikinai papildomų pjūvių dasidėti, kad orientyras būtų. O su chamfer dar daugiau darbo, kol ištaisai.
Bereikalingas laiko gaišimas...
Bereikalingas laiko gaišimas...
0 Taškai
Gali atsisiust "Quad Chamfer Modifier" plugina arba pereit i 2015 max'a nes jis jame integruotas.
Paskutinis redagavo: RavenRender 2014-04-08, 11:17
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Bet tavo atveju ir jis gali nepadet 🙂
Paskutinis redagavo: RavenRender 2014-04-08, 11:20
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Kai blokuojam iš dviejų pusių, drąsiai didinam chamfer, kol visi jo kraštiniai edge sulips ant blokuojančių. Dar tokiu būdu galima tiksliai reguliuoti vertikalų - horizontalų chamfer santykį.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.