Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

3ds Max 2011 smoothing groups problems

Forumai3D3ds max3ds Max 2011 smoothing groups problems

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Lap 12, 2010
gestis sako:
Sveiki, gal kas turite nuovokos kaip išspręsti ar paaiškinti tokią anomaliją:



Meshas importuotas iš kitur (ZB, TopoGun ir pan.)... Iš pradžių viskas būna gerai, gali tvarkyti smoothing groups (ištrinti, priskirti naujas grupes ir pan.), bet kai tik paspaudi komandą "undo", rezultatą gauni kaip tame paveikslėlyje. Tada jau nebegali redaguoti "smoothing groups" visiškai (nei ištrinti, nei priskirti, t.y. nieko keisti visai). Vienintelis sprendimas - eksportuoti į zbrush (per goz'ą) ir importuoti atgal - tada vėl viskas atsistato, bet kai palieti "smoothing groups" ir paspaudi "undo" - viskas vėl kartojasi.

Pamenu panaši situacija buvo ir ankščiau po booleanų operacijų atsirasdavo kažkokios smoothing groups anomalijos (nesvarbu, kad turi vien tik keturkampius ir trikampius). Kad panaikinti jas, reikdavo eksportuoti (obj) ir importuoti atgal, tada viskas susitvarkydavo...

Jei kas nor ką nors žinote šiuo adresu, būčiau kaip ir dėkingas. 🙂
0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Lap 12, 2010
Armians sako:
kaip tai visiskai panaikint nezinau, bet gali tiesiog paselectint visus objekto elementus ir detachint( tipo 4 arba 5, ctrl + a, Detach) ir viskas, tik nepamirsk istrint sito tuscio objekto kad siuksliu neprisirinktu.. x] taip bent jau nereikes kiekviena kart naujai importintis
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1369
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Lap 12, 2010
SSSR sako:
man irgi taip buna 😀 D bet paspaudus "undo" kiek pamenu tai atsitaiso atgal 😀
mistika cia hehe

Paskutinis redagavo: SSSR 2010-11-12, 17:36

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Lap 12, 2010
alvius sako:
cia ne smoothing groupsai. cia vertexu normales susivariusios. kad istaisyti darom taip:
1. ant virsaus Edit Poly modifieris
2. collapsinam iki Edit Poly

--

fighting the good fight
+3 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Lap 12, 2010
gestis sako:
omg, alviau, didelis dėkui, niekad nenaudodavau tokiu atveju jokių modifikatorių (išskyrus unwrapą), nes nemačiau jokios logikos, jeis iš pradžių viskas būna gerai, o po "undo" komandos viskas pasikeičia.... 🙂 Ši nesąmonė kankino jau visą amžinybę! Yahooooo, cool, dude! 😀

Dėkoju ir kitiems atsakiusiems! 😋
0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Lap 12, 2010
alvius sako:
smagu kad padejo 😉

--

fighting the good fight
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.