del aukstos kokybes modeliu...(poligonu)
kaip aukstos kokybes modeli su (30000) poligonu) paversti i tokios pacios kokybes modeli, kur jie butu visiskai identiski, bet su (1000 polygonu) ??? aciu.....
0 Taškai
Idomu kam tau tokio dalyko prireike, ko daugiau polygon`u to gereiau atrodo modelis, labai jau keisti reikalavimai 😎
--
Time to change everything, make your 3D to be Real.
0 Taškai
kad butu galima sugeneruot normal mapa reik pasidaryt modelio dvi versijas viena HIRES kita LORES tada imi melody ir sugeneruoji normal mapa. melody galima rast nvidia saite
0 Taškai
Šiaip imho normal mapui rekėjo pirmiau pasidaryti lowpoly modelį ir paskui iš jo lipdyti highpoly. Būtų buvę daug paprasčiau. Dabar gi lieka makso modifikatoriai optimize ar multi res arba išoriniai plugai, tokie kaip polygon crouncher ir kt. Bet drąsiai galiu užtikrinti, kad nėra tokios priemonės, kuri keletos mygtukų paspaudimu sumažintų poligonų skaičių 30! kartų, taip kad galėtum nesiraukydamas žiūrėti į rezultatą.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
romullus: seip kiek teko girdet tai is hi-rez'o low-rez'a daro bet cia manau iprocio reikalas 🙂
0 Taškai
Gali būti. Pats esu matęs kaip vienas žmogeliukas dviem iteracijom sabdivaidintą ir sukolapsintą pakankamai sunkaus modelio mešą rankiniu būdų bandė gražinti į nesabdivaidintą būseną, trindamas edžus (palikdamas tik kas ketvirtą), bet mane vien nuo minties apie tokį sizifo vargą purto :] O šiaip jei kas man parodys kaip neįdedant didelio kiekio rankų darbo iš 30k poligonų mešo padaryti 1k poligonų tvarkingą mešą, tam būsiu dėkingas be galo be krašto :] Beja, kad lengviau įsivaizduoti, 30 kartų sumažinti modelio poligonų skaičių, tai beveik tas pats kas nuimti 3! meshsmootho iteracijas. Yra apie ką pagalvoti :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
jo. kai kuriems tik susmoothinus ir pamascius ima noras gauti ir low poly lol. bet ka padarysi. tam ir reikia nekonvertuoti modelio y kita poly po smootho arba ka nors daryti kad prarastum low poly. geriau pagalvojus lengviau padaryti nauja modely nei tai ka tu nori
0 Taškai
nu man tai kartais labai paprastai is HI padaryt low dabar 8 maxe yra toks featuras kur per loopsus galima vaiksciot tai as parasciausiai pasirenku viena edge`a tada spaudziu ctrl ir kelis kartus paeinu i sonus kad pasirinkdu edge`u tada spaudziu ring kad pasurinktu visa eile ir tada jau collapse x]
0 Taškai
tai va noriu kad man kompo neapkrautu taip ziauriai...
Tai isgirdau toky dalyka kaip "Normal mapping" ir susidomejau, noriu ismokt, parasykit kokiu linku.. kad filmukai gal geriau butu 😀
na aciu...
Tai isgirdau toky dalyka kaip "Normal mapping" ir susidomejau, noriu ismokt, parasykit kokiu linku.. kad filmukai gal geriau butu 😀
na aciu...
0 Taškai
start->all programs->autodesk->autodesk 3ds max 8->3ds max 8->help->user reference...->normal bump maps - aš pradėčiau nuo šito linko.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
as tai uz melody maxe prasti popieriai su tais normal mapais
0 Taškai
nu reiks pabandyt.. nes uzknisa kai padarai modeli ir nori kazka dar sukonstruot prie jo, bet kompas vos sukas.. tai ir nutruksta visi darbai...
0 Taškai
su 30000 poliu kompas wos sukas? as 1.000.000 padarau tada taj wos sukas 😀
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.