Dynamics : softbodies
Krc, reikia sito daikto ant maxo , gal kas ka girdejot, kazkaip man reiks priverst lastele dalintis, tad optimaliausiais variantas butu sis berods ,gal kas dar sinot kokiu kitu dynamics, kurie praverstu ant maxo darant objektu dvigubejima, kaip cia :
richardrosenman.com
richardrosenman.com
--
kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai
Postuose ? , tikslenis pavadinima -galima , nelabai zinau kas tai ?
--
kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai
cia yra pakankamai tikslui apibrezimas (Fusion, Shake, Combustio, After Effects, etc.)
0 Taškai
Aisku , bet blemba vistiek nerandu tai ko man reikia, nebent real flow gali tokia simuliacija sukurti
--
kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai
as asmeniskai manau realflow cia ne prie ko ... 😉 mano nuomone afterreffects padetu ar kazkas pan arba su partiklajs bandyt daryt kad tajp dalintusi nros nezinau tiksliai ar imanoma 😉 bent jau as nemoku
0 Taškai
man nuomone tai cia RF visiskai nereikalingas, arba composinge arba 3d su kokiais deformeriais/ boliensais
0 Taškai
Aciu uz patarimus , reiks visaip bandyt, bet zinokit RF, turi toki gliuka - sofbodies, nezinau ar tai tas pats , bet reikia dar pasiskaityti, prabegom pastebejau 🙂 . Nu aftereffects nu nzn, kad nesu mates tokiu fintu su afteriu, nors, ka cia zinosi, padaro irgi kad nesuprasi su kuo 🙂
Deformeriai ir boleans skamba kaip realiausiais variantas, iskart geometrija deformuoji, bet gerai isiziurejus i klipa, atkreipkyt demesi butent i ta momenta, kai objekto "dukterine dalis" atlimpa nuo "motinines", a vo cia kaip padaryt - stai kur klausimas, giliems apmastymams , negi lipdysi vertexus, tai vot vien del sito man reikia jusu pagalbos, nes pacia deformacija drasiai ivygdytum su kokiu nors squezze arba dar geresniai tools,
Deformeriai ir boleans skamba kaip realiausiais variantas, iskart geometrija deformuoji, bet gerai isiziurejus i klipa, atkreipkyt demesi butent i ta momenta, kai objekto "dukterine dalis" atlimpa nuo "motinines", a vo cia kaip padaryt - stai kur klausimas, giliems apmastymams , negi lipdysi vertexus, tai vot vien del sito man reikia jusu pagalbos, nes pacia deformacija drasiai ivygdytum su kokiu nors squezze arba dar geresniai tools,
--
kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai
Man atrodo per giliai ziurite. Cia viskas ant post efektu su kazkokiasis tai deformeriais padaryta (liquidify ar kazkas panasaus).
p.s. Jeigu dar pasiemus pluginsu kruva tai tikrai galima toki efekta isgauti...
p.s. Jeigu dar pasiemus pluginsu kruva tai tikrai galima toki efekta isgauti...
0 Taškai
taigi as sakau kad poste 😉
"rf turi soft bodies"
hmm na maya irgi 🙂 o maxas ne? netikiu
o kam vertexus lipdyt? maske ties susiliejimu arba tinkamas pavirsiaus deformavimas ir skirtumo nepajusi
"rf turi soft bodies"
hmm na maya irgi 🙂 o maxas ne? netikiu
o kam vertexus lipdyt? maske ties susiliejimu arba tinkamas pavirsiaus deformavimas ir skirtumo nepajusi
0 Taškai
na va turejau laisva minute 🙂
owl.cgtalk.lt
3 - 5 min. testas
nors vistiek manau kad postuose yra daugiau kontroles
owl.cgtalk.lt
3 - 5 min. testas
nors vistiek manau kad postuose yra daugiau kontroles
0 Taškai
o ba , tu tai kietas, cia geras man patiko, nors ne velnia neraukiu kaip tu tai padariai, kas cia per pluginas ar kas , net nezinau kaip klausti ,gal zinai linka i tutoriala, kaip tai padaryti, nes tai yra butent ko man ir reikia , o jai dar nereikia naudoti rf , tai isvis super, nes jis man jau vezy varo
--
kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai
🙂 jokio cia plugino nera, cia tiesiog Boolean animuotas na ir zinoma dar smooth uzdetas
0 Taškai
Kiek pamenu Rosenmanas tam "susiliejimo" efektui pasitelkė 3ds max'o blobmesh. Anksčiau jo puslapyje buvo patalpintas gan išsamus "making of..." apie tą reklamą.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.