FK to IK
kaip 3d maxe 9 paversti kaulus ish FK i IK?
0 Taškai
As dabar maxo nematau, bet lygtais paprasciausiai perjungi "motion paneleje" ir viskas, jeigu nori kad animacijoje keistusi, tai gali net key'jus sudeti tam dalykui... Kad prieiti prie parametru reikia sukurti HD solver ar kazkatais ir tada ji pazymejus visus nustatymus matysi...
Neatsakau uz savo zodzius 🙂
Neatsakau uz savo zodzius 🙂
0 Taškai
Aha, panasiai ir yra kaip sakiau:
sukuri bones'ams HI solveri, ir tada motion paneleje yra toks "ENABLED" mygtukas, kai jis paspaustas tu gali naudoti tik IK helperi, kai neaktyvus - imi bonsa ir rotate'ini i valias...
sukuri bones'ams HI solveri, ir tada motion paneleje yra toks "ENABLED" mygtukas, kai jis paspaustas tu gali naudoti tik IK helperi, kai neaktyvus - imi bonsa ir rotate'ini i valias...
0 Taškai
aisku aciu labai 🙂
o gal dar zinai kaip padaryt toki prikolai, net nezinau kaip tiksliai apibudint, nu mazdaug kojoms sukuriami atsikiri "objektai" prie kuriu prilinkinta pvz peda ir judini kuna bet peda lieka prie to "objekto" su tokiu dalyku labai patogu animuot neciuozineja niekas.
va cia panashiai padaryta 1:50 butent ta vieta
arba cia
as prilinkinu objekta bet kai judinu visa kuna pati peda lieka bet kartu sukinejasi, nu nzn tikuosi suprato mane kas nors 🙂
zodz rigint charu normaliai dar nemoku...
o gal dar zinai kaip padaryt toki prikolai, net nezinau kaip tiksliai apibudint, nu mazdaug kojoms sukuriami atsikiri "objektai" prie kuriu prilinkinta pvz peda ir judini kuna bet peda lieka prie to "objekto" su tokiu dalyku labai patogu animuot neciuozineja niekas.
va cia panashiai padaryta 1:50 butent ta vieta
arba cia
as prilinkinu objekta bet kai judinu visa kuna pati peda lieka bet kartu sukinejasi, nu nzn tikuosi suprato mane kas nors 🙂
zodz rigint charu normaliai dar nemoku...
0 Taškai
O kas trukdo naudoti bipedą su planted key'jais?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
neimanoma editint curves pas biped, o as be curves neishgyvensiu....
0 Taškai
Nu tai kad imanoma, tik neklausk kaip - nebepamenu, teks pačiam išsiaiškinti. rtfm :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Tai blem romullus jei nzn, tai kam cia spamini???
--
Da best whishez...
0 Taškai
o kam tu spamini? jai irgi net nzn 🙂
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Galima baipeta padaryti kaip mesha per snapshoot funkcijas ir sujungti herarhija kaip tik upas yra,priskyrti valdiklius savo padarytus tam tikrom dalim,taip pat tas grupes kaulu kurios turi buti tarpusavij sujungtos galima solverius priskyrti,tema tai gan sudetynga,noreciau ir pats labiau suprasti,buvau kazkur tutoriala rades bet jau seniai buvo tai neatsimenu dabar...
0 Taškai
:unsure:
turi but gi paprastesnis budas su paprastais kaulais padaryt ta visa dalyka, kiek as ten googlinau tuos characteriu riginimo tutorialus nieko normalaus nerandu...
turi but gi paprastesnis budas su paprastais kaulais padaryt ta visa dalyka, kiek as ten googlinau tuos characteriu riginimo tutorialus nieko normalaus nerandu...
0 Taškai
Nu ok blia, npagailėjau aš penkių minučių savo gyvenimo atsiverčiau max'o helpą ir susiradau info, kad norint editinti bipedo curve'u tangentus tereikia bipedo controlerius iš quarternion pasikeisti i euler. Na tikrai, pradėkit skaityti helpą susimildami.
Liulius> bus dar klausimų, pacukas?
Liulius> bus dar klausimų, pacukas?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
oooo, galu gale, labai labai aciu romullus 🙂
o seip tai nestumkit vieni ant kitu blemba, gi visi cia vieno tikslo susirnko 🙂
o seip tai nestumkit vieni ant kitu blemba, gi visi cia vieno tikslo susirnko 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.