GITAROS STYGU MEDELIAVIMAS
SIULIKIT VARIANTUS KAIP SUMODELINT 3 STORIAUSIAS STYGAS??TIE KAS TURI ARBA GROJA GITAROM MATO KAD 3 STORIAUSIOS STYGOS YRA SUSUKTOS..TAIGI KAIP MAN JAS SUMODELINT?AR TIESIOG NAUDOT BUMP MAPA?
0 Taškai
ziurint kokia dali uzims tavo paveiksle,jei gitara ne pirmame plane,tai niekam nereikia cia sukineti,uzteks ir bumpo labai gerai veikia su tekstura analogiska
0 Taškai
TWIST NEVEIKIA..KAZKOKIA NESAMONE GAUNASI.NA O GITARA BUS PIRMAM FONE IR KAIKURIE RENDERIAI BUS VERY CLOSE
0 Taškai
Bump'o turėtų pilnai užtekt net ir closeup'ui. Juk ten labai smulkiai susukta. Jeigu nori užsiimt mazochizmu tai yra prie spline'ų "helix"
0 Taškai
na o tarkim tada mazdaug koki bumpa rekomenduotumet?nes as kolkas nesugalvoju kaip ji pasidaryt...sedziu isijunges photoshopa ir misliju bet kad kazkaip ne ka teisgalvoju 🙂 nes va db koks vaizdas (aisq cia be jokio apsvietimo ir kolkas jokiu vrejaus nustatymu, tiesiog paprastas test) :
p.s. vidurines stygos dar neapsuktos tai nekreipkit demesio 🙂
p.s. vidurines stygos dar neapsuktos tai nekreipkit demesio 🙂
0 Taškai
Na, manau, kažkas panašaus (Čia labai schematinis su paintu, bet esmė turbūt aiški.)
0 Taškai
Jei reikia ekstremalaus close-up'o ir poligonų gausa negąsdina, naudok helix + renderable spline. Kitu atveju - normal map, kurį pasidaryti gali iš to pačio helix'o.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
helix kuo puikiausiai tinka(jei closeup'ui tik, tai uztektu sumodeliuot tik ta dali, kuri matosi), tik nepadaugink segmentu
o kad lengviau suktusi, nes matau ten apsukti noresi, tai padarciau naudot path deform
o kad lengviau suktusi, nes matau ten apsukti noresi, tai padarciau naudot path deform
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.