Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Kaip sukurti besisukanti rata?

Forumai3D3ds maxKaip sukurti besisukanti rata?

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Gruo 17, 2006
toto777 sako:
???
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Gruo 17, 2006
toto777 sako:
nu padekit, lb reikia
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Gruo 18, 2006
blackR sako:
Jo,zmogus gerai paklause,man irgi reikia kazko tokio,su reaktorium moku padaryti kazka o paprastai simuliacijei kad sektu pvz kelia koki.
toto777 gali cia biskeli paziureti,gal pades truputi evermotion.org
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Gruo 20, 2006
blah sako:
pabandysiu parasyt, jei cia to ko reikia 🙂

1. Front viewporte sukuriam Tube (cia bus musu ratas)
2. pakeiciam Tube pivot taip, kad jis butu Tube centre:
a) einam i Hierarchy, ten turi buti nuspausta Pivot knopke
b) issiskleidzianciam Adjust Pivot meniu Move/Rotate/Scale punkte paspaudziam Affect Pivot Only, o Alignment spaudziam Center To Object
3. Top viewporte sukuriam, bet kokia Line
4. pazymeje sukurta Line einam i Modify ir issiskleidzianciame Selection meniu ijungiame Vertex
5. Pazymime visus Line vertexus, isskyrus galinius ir paspaude desini pelytes pasirenkam Smooth ir isjungiam Vertex
6. pazymim Tube ir einam i Motion. PRS Parameters vietoj nuspausto Positon pasirenkam Rotation.
7. Euler Parameters meniu Axis Order turi buti XYZ, o Rotation Axis ant Y
8. ijungiam Set Key (knopke po timescale, salia rakto knopkes), ir paspaudziam knopke su raktu
9. Time Slideri patraukiam i 10 freima ir spaudziam rakta
10. Key Info (Basic) meniu Value pakeiciam i 180
11. Time Slideri patraukiam i 19 freima ir spaudziam rakta
12. Key Info (Basic) meniu Value pakeiciam i 360
13. einam i Graph Editor -> Track View - Curve Editor...
14. pazymime tik Y Rotation ir einame i Controller->Out-Of-Range Types... ir ten pasirenke Loop spaudziam OK
15. isjungiam Track View - Curve Editor
16. isjungiame Set Key
17. einam Animation -> Constraints -> Path Constraint ir pazymime Line
18. issiskleidzianciame meniu Path Parameters, Path Options skiltyje uzdedame varnele ant Fallow
19. Viskas! Spaudziam Play Animation 🙂

aciu uz demesi, tikiuosi viskas veiks 🙂
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Gruo 20, 2006
blah sako:
biski pataisymai 🙂
11 punktas turetu buti:

11. Time Slideri patraukiam i 20 freima ir spaudziam rakta

ir dar padare 12 punkta time slideri nutempkit i 0 framea, ir Key Info (Basic) po zodeliu In: spauskite ant kreives ir issirinkite virsutine. Taip padarykite ir 10 ir 20 freimuose kad tolygiai suktusi ratas
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Gruo 20, 2006
toto777 sako:
Labai aciu uz pagalba, ish vienos puses padejot o ish kitos tai nelabai, karocia tipo jei as jau turiu paruosta aparata(riedlente) tai kaip tada padaryt jos ratukus besisukancius, tipo trynt ratukus juos paruost ir tada su suweldint tai kazkaip nei sis nei tas, o selectinant pacio ratuko vertexus ir nesigauna.
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Gruo 20, 2006
blah sako:
jei cia panasu i tai ko tau reikia
rapidshare.com
tai dariau taip paimiau sukuriau cilindra (rata), padariau kad jis tiesiog suktusi, kaip virsuje aprasyta tik vietoje, tada padariau jo 3 Instance kopijas (kad 4 ratai butu 🙂 ), tada sukuriau boxa (tipo lenta), pazymejau visus ratukus ir prilinkinau prie boxo, tada boxui path constraint ir prie line 🙂
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Gruo 20, 2006
toto777 sako:
va db tai zjb, aciu, labai padejo 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.