Kameros nustatymas interjerui
gal kas zinot tutoriala ar seip is kur gauti infos kaip nustatyti kamera rendirinant intejera, nes jei padarau nedideli kambari pvz 5mx5m tai arba man matisi labai nedidele kambario erdve, arba tenka kamera statyti uz kambario ribu.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Nu taigi galima reguliuoti kameros ploti ir siaip jos visus parametrus. Final render'yje gali pasirinkt dar daugiau kameros rodymo rezimu (speju, kad ir Vray turetu turet).
0 Taškai
Pasizymekite kamera ir eikite i Modify panele, ten visokiu daug parametru. Jeigu angliskai nemokate tai geriausiai isjunkite Camera view (C) ir keisdami parametrus matysite kas keiciasi vaizde.
0 Taškai
be abejo keiciasi vaizdas, kuri galima isplesti, bet beda ta kad vaizdas labai issikraipo keiciant Lens ir FOV parametrus... Taciau nieko nepadarysi, jei nori apimti kuo didesni interjero plota... Bent jau as nezinau... aisku kaip ATA sake galima kamera statyti ir uz interjero ribu, bet toks budas man nepriimtinas...
0 Taškai
O kodel toks budas nepriimtinas? Man kur kas labiau patinka taip, nei iskraipytas vaizdas.
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
Kamerų nustatymai gan individualus dalykas 🙂
Tarkim aš dažniausiai naudoju (jei standartinė kamera) FOV 54 ir camera correction modifikatorių, manual clipping. Tačiau pastaruoju metu naudoju tik VRay Phisical camera, o ten yra toks labai neblogas dalykėlis, kaip horizontal shift ir zoom factor.
Tarkim aš dažniausiai naudoju (jei standartinė kamera) FOV 54 ir camera correction modifikatorių, manual clipping. Tačiau pastaruoju metu naudoju tik VRay Phisical camera, o ten yra toks labai neblogas dalykėlis, kaip horizontal shift ir zoom factor.
0 Taškai
Jo pastebejau ir as ta dalyka su vray'jaus physical camera, tik dar pilnai neperkandau siu parametru...
0 Taškai
Shift'as - horizontali projekcijos korekcija (perspektyviniai iškraipymai). Kažkiek giminingas standartniam modifikatoriui Camera correction (su PhCam neveikia). Zoom factor - pritraukia/atitolina vaizdą (praktiškai pakeičia Clipping planes).
0 Taškai
deja vistiek vaizdo iskraipymas neisvengiamas...
0 Taškai
Žinoma, kad vaizdas bus kraipomas 🙂 Perspektyvą "mato" labai skirtingai žmogaus akis, fotolinzė ir virtualios kameros 🙂 Iš esmės, perspektyva tėra toks jau mūsų "netobulos" regos artefaktas 🙂 Taip pat dera žinoti skirtumus tarp dviejų taškų ir trijų taškų perspektyvų.
Nors ir neišvengiami tam tikri iškraipymai, bet visgi svarbiausia parodyti kuo daugiau erdvės (daugeliu atveju). O ir ne paskutinėje vietoje pagimdyti gražią kompoziciją. Todėl ir minėjau, kad kamerų nustatymai - individualus dalykas.
Nors ir neišvengiami tam tikri iškraipymai, bet visgi svarbiausia parodyti kuo daugiau erdvės (daugeliu atveju). O ir ne paskutinėje vietoje pagimdyti gražią kompoziciją. Todėl ir minėjau, kad kamerų nustatymai - individualus dalykas.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.