klausimas
kaip sujungti viena detale su jos numirrorinta kopija? bandziau zymeti polygonus ir bridge , taip pat pazymeti vertexus ir collapse, bet abu variantai neveikia. is anksto aciu 🙂
0 Taškai
Kai mirrorinai tikriausiai paspaudei Instance, istrink ta dalele ir vel nummirorink tik pazymek Copy
0 Taškai
nemirrorink o uzdek vienai pusei Symetry modifieri, veliau convert to> editable poly ir t..t
0 Taškai
o tu objekta mirorini ar tik detale? nes jei objekta tai dar suatachint reikia 😀
0 Taškai
Dar vienas toks lengvas klausimelis, kur yra ANIMATE mygtukas 🙂
0 Taškai
almelis - kiek zinau isviso tokio mygtuko nera, gal pasiziurek tutorialus, kur yra animuojami objektai.
Animuojama naudojant stt key arba autokey mygtukais + move arba rotate
Animuojama naudojant stt key arba autokey mygtukais + move arba rotate
--
Everybody lies...
0 Taškai
tada nesupratau to tutorialo su tanko viksru animacija :unsure:
0 Taškai
tas tutorialas manau darytas ant seno max'o, o "animate" ant naujesniu max'u pakeite tas rakto mygtukas (set keys), jei neklystu..
0 Taškai
o jei nori sujungt objekta su jo numirrorinta kopija, tai pradzioj numirorines priatachink kopija prie originalo, tada nutrink poligonus viename ir kitame objektuose per kuriuos nori kad jie susijungtu, tada pazymek borderius tose vietose kur buvo poligonai ir bridge daryk 😉
0 Taškai
Galima pazimejus edgeus abiejose pusese wild daryti puikiai veikia,tik pries tai siuliciau snap toolu naudotis kad gerai puses sueitu,nors symmetry dar geriau situ atveju,galima wildinti po vertexa jeigu norisi ir nera ka veikti,variantu pilna...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.