Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Klausymas :) Reikia jusu nuomones :)

Forumai3D3ds maxKlausymas :) Reikia jusu nuomones :)

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Geg 9, 2010
ramanauskius sako:
Studijuoju Multimedia: klausymas butu tox:

3D Max ir Maya:

1.) 3D Max yr daugiau skirtas modeliavimui,vizualkem ir .t.t na ir animacijai beabejo.
2.) Maya na ne manau kad ji geresne modeliavimui na nznau na sakoma kad ji geriau yra animacijai kurti ar cia tiesa reikia jusu nuomones.

Gal klausymas butu tox ka galima padaryti su Maxu ko ne su Maya ir atvirksciai 🙂 ?

0 Taškai

Žinutės: 11
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-09
Geg 9, 2010
nomad sako:
manau klausima reiketu suformuluoti kitaip - ka tu ketini daryti.
maya praktiskai yra de facto standartas holivude, tad jis labiau orentuotas animacijos vfx linkme, maxas - numeris vienas zaidimu kurimo srityje bei vizualkem, nors ir vienas, ir kitas laisvai gali buti vienas kito pakaitalas. O atsakymas i tavo klausima butu toks - ir vienas, ir kitas gali atlikti viska, tik vat vienas tai padarys geriau (tiksliau sakant butu - lengviau ir greiciau), kitas prasciau
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Geg 9, 2010
gestis sako:
mokinkis ta, kuriai daugiausia yra mokymosi medžiagos, o po to, jei kas, tai nesunkiai persiorinetuosi į kitą paketą. Nes pasakyti, jog visą gyvenimą dirbsi tik viena programa neįmanoma. Esu girdėjęs pavyzdžių kai vieni išmoke vieną programa,dėl darbo pasiūlymo persimetė į kitą. Siaip, jei ketini emigruoti į JAV, tai gali mokintis Maya, nes ten ji dominuoja, spėju; jei liksti ES, tai Maxu. Bet pagal tavo specializacija, tai tau išvis labiau tiktų Cinema 4d – bei būtų pigesnė ir lengviau būtų įvaldoma, bei, kiek suprantu, tikrai nebloga ir populiari programa.

PS. garantijų neteikių ir už pasekmes neatsakau!
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 9, 2010
toto777 sako:
INDUSTRIJOSE daugiau naudoja maxa zaidimu modeliam kurti o maya animacijai ir filmam, nereiskia kad jos vien tam geresnes matyt naudoja vien del suderinamumo su varikliukais ir post editu ir panasiai.

abi programos geros, cia pasirinkes nesuklysi.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Geg 10, 2010
Augis sako:
Maya naudoja filmuose, nes iš seniau prisipirkę, esu skaitęs, kad Maya yra dinozauras ir visus užknisa, bet nėra kur dingti 🙂 O šiaip didelės studijos ją naudoja, nes jinai atviro kodo ir labai scalable lietuviškai tariant, tai didelė studija turinti ir programerių komandą pasirašo sau paketo priedus kuriuos tik jie paskui naudoja. Dar skysčiai ir partiklai labai geri.
O gali tie paketai visi tą ką gali autorius, su šiokiomis tokiomis išlygomis.
Geimam:
Autodesk 3ds Max is a powerful, reliable, and accessible 3D modeling, animation, rendering, and compositing package. It's also a favorite among character animators and game artists. 3ds Max offers:

* A ready-to-use, template-based character rigging system
* An efficient polygon modeling toolset and UV texturing workflow
* Extensive range of third-party plug-ins
* A vast pool of experienced users to support game development
Maya:
As an integrated 3D modeling, animation, and rendering software solution based on an open architecture, Autodesk Maya software is a tool of choice for those who require a higher level of control over their game art workflows and pipelines. Maya offers:

* Access to a large pool of trained and talented artists
* A comprehensive range of keyframe, nonlinear, and advanced character animation editing tools
* A wide-ranging suite of advanced polygon and subdivision surface modeling and texturing tools
* Support for creating and editing industry-standard images, formats and hardware shaders, including baking light maps and transferring texture maps between models of different resolutions and topologies
* The Python® Scripting Language, Maya Embedded Scripting Language (MEL), and a comprehensive API that enable developers to customize and scale implementation
Filmam:
Autodesk 3ds Max provides immediate, highly compatible, out-of-the-box access to a wide range of 3D functionalities for digital artists working on film effects.

* Quickly ramp up production pipelines, so you can deliver stunning results on time and on budget
* Create 3D animatics for pre-visualization purposes
* Model, animate, and light realistic characters and environments
Maya
From pre-visualizing feature films before a single frame is shot to producing spectacular, Oscar®-winning finished effects or stereoscopic projects, Autodesk Maya 3D animation software helps studios and artists increase the quality of their output and the efficiency of their film pipeline. Autodesk Maya software helps you to:

* Access a large pool of trained and talented artists
* Create 3D animatics for pre-visualization of a shot
* Model, animate, and light realistic high-resolution characters, environments, and performances
* Create more efficient, collaborative, differentiated pipelines that integrate Autodesk® MotionBuilder®, Autodesk® Mudbox™, Autodesk® Flame®, Autodesk® Smoke® software, and certain third-party and proprietary software
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Geg 10, 2010
irisas sako:
na sutinku su visais kurie atsake i tavo klausima tik pridesiu savo nuomone ir kiek esu susidures.
3d's max yra pati populiariausia modeliavimo ir vfx programa . jame yra daug stipriu funkciju ir irankiu. be to maxas yra labiau pritaikytas modeliuoti nes gali naudotis klaviaturos "shortcut'ais" kas labai pagreitina darba.
kiek filmu kiek zaidimu industrijoje placiai naudojamas tiek maxas tiek maya, bet cia dugiau priklauso nuo kompanijos kuri ji kuria.
esu susidures kai firmai reikejo kad zaidimu modeliai butu maya programoje.
maya - yra nuo senu laiku populiari animacijoje del labai patogiu animacijos ir riginimo irankiu kaip raumenu simuliacija ir tt. be to kaip ir augis parase - del skriptinimo galimybiu.
bet visa tai buvo pries pora metu. dabar maxas yra gana neprastai isplestas ir turint noro ir lesu galima parsisiusti plugin'u kaip "hercules", "absolute character tools" ir da daug kitu su kuriu pagalba lengvai perspjausi maya galimybes.

mano patarimas butu nuspresti ka tu zadi daryti ir kuri programa tau labiau patinka. nes dabar siaip skirtumo nelabai ir yra su kuria dirbti.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.