krakatoa+pflow
sveiki! prieš savaitgali baigiau, savo modeliuką, dabar noriu ''dadet'' efektų su parcycles. tad pradejau knibineti pflow. padariau keleta darbų pagal tutorialus. tada prigriebiau krakatoa. labai saunus dalykelis. tai vat norejau paklausti ar galima krakatoai deti materialus. nes pwz jeu dirbi su fumefx+krakatoa, tai ten būna mases partycles'ų, tai galima ir be materialų ir texturų gerą vaizdą isgauti. bet pwz jei noriu lietų, man reikia laselių, kurie žemeje subliūksta. tai tam reikalingas materialas. idomu ar galima tokia galimybe. jei kas zinot pedekik.
0 Taškai
Pats nelabai naudoju,bet kiek girdejau,yra Particle Loader'is su kuriuo jau sukurta Particle sytem'a gali importuoti i 3ds max'a,o ten jau dek materialus ir ka tik nori. Deja,kadangi Krakatoa pats yra render engine'as,negalesi naudoti V-ray materialu,apsvietimo ir t.t.
0 Taškai
negalesi ir taip naudoti. ne toks paprastas dalykas taskrakatoa
patikek daug pavark tex. meginau bet patiko
patikek daug pavark tex. meginau bet patiko
0 Taškai
Siaip paciame Krakatoa(nuo v1.5.0) yra Krakatoa Material su kuriuo 3ds maxo pagrindu gali kurti materialus ,kurie tures specialiai Krakatoa pritaikytus shaderius. O dar, Krakatoa palaiko 3ds max standartinius materialus,bet tik su spalvos ir tirstumo(density) saltiniais.
0 Taškai
meginau... lengviau su krakatoos toolsu geriau pasidaryti. nepamenu kaip vadinasi kažkas su chaneliais
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.