Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

map

Forumai3D3ds maxmap

Žinutės: 91
Prisijungė: 2007-08-16
Spa 12, 2007
mirka sako:
Susikuriu koki jpg, atskirai bump ir tempiu juos nuo desktop i maps - diffuse color ir bump skilciu. Priskiriu material kunui , po to uwv map - box - map scale... taciau galiu reza matyt tik nurendinus, tuo tarpu jei imu esamus material siokie tokie matosi jau darbalaukyje (smooth + highlight). Antra beda - ta kokybe jau labai prasta tam darbalaukyje, pasidarau trarparency - best, bet vistiek nekas.
0 Taškai

Žinutės: 66
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-05-25
Spa 12, 2007
DjSPECTER sako:
Taigi tu ir nenorek matyti superinio vaaizdo viewporte - tam ir skirtas renderingas, kad padarytu is tavo scenos grazu paveiksliuka; Kad rodytu textura viewporte, reik paspaust material editoriuje toki mygtuka - melyna languota kubika (ar kazkas panasaus).

--

Klišarankis.
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Spa 12, 2007
AE sako:
Jei labai nori geros tekstūrų kokybės viewport'e, eik į Customize->Preferences->Viewports->Configure Driver
Download texture Size yra tas dydis, į kurį konvertuojamos tavo tekstūros; padidinsi reikšmę - pagerės kokybė. Gali pažymėt Match Bitmap as Close as Posible, tada tavo tekstūrų visai nemažins, rodys tokios rezoliucijos, kokios ir yra. Dar gali Texel Lookup filtrą pasirinkti Linear, tada tekstūros bus filtruojamos ir gražiau atrodys.
Kad nustatymai veiktų, Max'as turi kiekvienai tekstūrai sugeneruoti naujus MipMap'us. Tą gali padaryti Material Editor'iuje paspaudęs Show Map in Viewport (kiekvienam materialui), arba tiesiog perkrauk sceną.

Beje, šitie nustatymai yra naudojant OpenGL renderinimą, su DirectX gali kai kas skirtis.
0 Taškai

Žinutės: 91
Prisijungė: 2007-08-16
Spa 12, 2007
mirka sako:
dekui abiem
0 Taškai

Žinutės: 14
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-05-12
Lap 14, 2007
Tik4u sako:
aciu ir man padejo
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.