.max failas su texturom?
Gavau viena max failiuka, kuri atsidarius ten jau buvo jame integruotos teksturos , atskirai ju kelt nereikejo, jokiu Path nurodinet ir t.t. Taigi man dabar idomu paliko, kaip tai padare? 🙂 Bo kai reik persinest max faila ir atskirai surankiot visas issimeciusias teksturas tai vargas nemazas biski gaunasi 🙂
0 Taškai
nu kad ne... materialas architectural tipo. pati tekstura tiesiog Bitmap. pvz jei nueini paziuret jos path, tai raso kito kompo path'a, kuro net nera pas mane, bet tekstura visvien rodo ant mano kompo. nepagaunu is kur jis ta bitmapa gauna
0 Taškai
o tai prie maxo failo toj pacioj direktorijoj nera texturu sudeta ?
nes jei yra tada maxas is ten pasiema ir nesvarbu kad pathai nesutampa
nes jei yra tada maxas is ten pasiema ir nesvarbu kad pathai nesutampa
0 Taškai
tai vat irgi nera, tik pats max'o failas yra. Nu bandysiu ant kito kompo persinest, a jei ir ten rodys textura reiks giliau pasikrapstinet 🙂
0 Taškai
O kokiu pavidalu failas pakliuvo i kompa - archyvas ar plikas .max?
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
plikas max. kas dar man kelia susidomejima, tai yra tai kad pats max failas uzima 130 megu. Seip pati scena nu nera super sudetinga, isivaizduokit, daugiabutis triju aukstu o aplinkui nieko enra. nu... 130 megu, iskur? gal ten rimtai nekompresintos texturos kazkaip aname...
0 Taškai
Na man teko irgi tokius bajerius matyti...vat cia idomus klausimas...
0 Taškai
tai kas ka uzuos paaiskinkit kaip ten kokia sistema yra interesna baisiai 🙂
--
Da best whishez...
0 Taškai
Ne tas pats, bet irgi labai malonu dalyka atrado kolega: file/archive... Sudeda naudojamas teksturas ir proxy i zip faila, kas yra tikrai patogu pernesiojant scenas. Mano manymu tai daug geresne alternatyva nei ikistos teksturos i max faila, esant butinybei, galima teksturas redaguoti.
0 Taškai
karlo teisingai sako, geriausias variantas naudot archive...
0 Taškai
Tik su archive blogai tas, kad jis naudoja pilnus adresus. Jei tekstūra nukišta kur nors giliai diske, tai archyve sukuriama visa katalogų hierarchija nuo C 🤔 iki kiekvienos tekstūros.
Geriausia būtų visus scenos failus laikyti kartu, o kai reikia pernešt visą projektą, tekstūrų adresus iš globalių paversti į lokalius - tam yra specialus įrankis (Tools -> Bitmap/Photometric Paths). Beje, su šituo įrankiu galima labai lengvai surinkti visus scenos failus ir nukopijuoti į vieną vietą.
Taip sutvarkius projektą nebūtų pranešimų "Missing File" atidarant sceną kitam kompe.
Geriausia būtų visus scenos failus laikyti kartu, o kai reikia pernešt visą projektą, tekstūrų adresus iš globalių paversti į lokalius - tam yra specialus įrankis (Tools -> Bitmap/Photometric Paths). Beje, su šituo įrankiu galima labai lengvai surinkti visus scenos failus ir nukopijuoti į vieną vietą.
Taip sutvarkius projektą nebūtų pranešimų "Missing File" atidarant sceną kitam kompe.
0 Taškai
Turbut tureta omeny Utilities -> More -> Bitmap/Photometric...
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
Ta tema: dar yra Resource Collector Utility.
Tik reikia nepamirsti, kad "the Resource Collector does not collect maps used for displacement mapping or as light projections."
Ech, Karlo kolegai sumazes atradimu... 🙂
Tik reikia nepamirsti, kad "the Resource Collector does not collect maps used for displacement mapping or as light projections."
Ech, Karlo kolegai sumazes atradimu... 🙂
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
Del to dalyko kad teksturos yra bitmapai, kuriu nera projekte, bet atsidarius scena juos visus rodo, tikriausiai yra taip, kad jis naudojo standartines maxo teksturas, kurios yra max/maps kataloge ar kazkur panasiai ir maxas jas visada randa, jeigu jis buvo suinstaliuotas pazymejus varnele ant architectural maps (ar kazkas panasaus)...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.