Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

.max failas su texturom?

Forumai3D3ds max.max failas su texturom?

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Lap 30, 2007
Adomolis sako:
Gavau viena max failiuka, kuri atsidarius ten jau buvo jame integruotos teksturos , atskirai ju kelt nereikejo, jokiu Path nurodinet ir t.t. Taigi man dabar idomu paliko, kaip tai padare? 🙂 Bo kai reik persinest max faila ir atskirai surankiot visas issimeciusias teksturas tai vargas nemazas biski gaunasi 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Lap 30, 2007
krz3d sako:
gal procedurines?
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Lap 30, 2007
Adomolis sako:
nu kad ne... materialas architectural tipo. pati tekstura tiesiog Bitmap. pvz jei nueini paziuret jos path, tai raso kito kompo path'a, kuro net nera pas mane, bet tekstura visvien rodo ant mano kompo. nepagaunu is kur jis ta bitmapa gauna
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Lap 30, 2007
krz3d sako:
o tai prie maxo failo toj pacioj direktorijoj nera texturu sudeta ?
nes jei yra tada maxas is ten pasiema ir nesvarbu kad pathai nesutampa
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Lap 30, 2007
Adomolis sako:
tai vat irgi nera, tik pats max'o failas yra. Nu bandysiu ant kito kompo persinest, a jei ir ten rodys textura reiks giliau pasikrapstinet 🙂
0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Lap 30, 2007
Dzonis sako:
O kokiu pavidalu failas pakliuvo i kompa - archyvas ar plikas .max?

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Lap 30, 2007
Adomolis sako:
plikas max. kas dar man kelia susidomejima, tai yra tai kad pats max failas uzima 130 megu. Seip pati scena nu nera super sudetinga, isivaizduokit, daugiabutis triju aukstu o aplinkui nieko enra. nu... 130 megu, iskur? gal ten rimtai nekompresintos texturos kazkaip aname...
0 Taškai

Žinutės: 159
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-11-26
Lap 30, 2007
Liulius sako:
Jooo nemates ir negirdejes tokiu dalyku
😮

--

Da best whishez... >_>
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Gruo 1, 2007
blackR sako:
Na man teko irgi tokius bajerius matyti...vat cia idomus klausimas...
0 Taškai

Žinutės: 159
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-11-26
Gruo 1, 2007
Liulius sako:
tai kas ka uzuos paaiskinkit kaip ten kokia sistema yra interesna baisiai 🙂

--

Da best whishez... >_>
0 Taškai

Žinutės: 262
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-02-14
Vas 27, 2008
Karlo sako:
Ne tas pats, bet irgi labai malonu dalyka atrado kolega: file/archive... Sudeda naudojamas teksturas ir proxy i zip faila, kas yra tikrai patogu pernesiojant scenas. Mano manymu tai daug geresne alternatyva nei ikistos teksturos i max faila, esant butinybei, galima teksturas redaguoti.
0 Taškai

Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Vas 27, 2008
mcminda sako:
karlo teisingai sako, geriausias variantas naudot archive...
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Vas 27, 2008
AE sako:
Tik su archive blogai tas, kad jis naudoja pilnus adresus. Jei tekstūra nukišta kur nors giliai diske, tai archyve sukuriama visa katalogų hierarchija nuo C 🤔 iki kiekvienos tekstūros.
Geriausia būtų visus scenos failus laikyti kartu, o kai reikia pernešt visą projektą, tekstūrų adresus iš globalių paversti į lokalius - tam yra specialus įrankis (Tools -> Bitmap/Photometric Paths). Beje, su šituo įrankiu galima labai lengvai surinkti visus scenos failus ir nukopijuoti į vieną vietą.
Taip sutvarkius projektą nebūtų pranešimų "Missing File" atidarant sceną kitam kompe.
0 Taškai

Žinutės: 138
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-04-08
Vas 27, 2008
gosu sako:
a-e cia kur tu toki radai tools->bitmap->photometric paths
🙂
0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Vas 27, 2008
Dzonis sako:
Turbut tureta omeny Utilities -> More -> Bitmap/Photometric...

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Vas 27, 2008
Dzonis sako:
Ta tema: dar yra Resource Collector Utility.
Tik reikia nepamirsti, kad "the Resource Collector does not collect maps used for displacement mapping or as light projections."
Ech, Karlo kolegai sumazes atradimu... 🙂

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Friend
Žinutės: 933
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2003-11-25
Vas 29, 2008
paulius3d sako:
Del to dalyko kad teksturos yra bitmapai, kuriu nera projekte, bet atsidarius scena juos visus rodo, tikriausiai yra taip, kad jis naudojo standartines maxo teksturas, kurios yra max/maps kataloge ar kazkur panasiai ir maxas jas visada randa, jeigu jis buvo suinstaliuotas pazymejus varnele ant architectural maps (ar kazkas panasaus)...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.