MeshSmooth naudojimas
Sveiki, as dar pakankamai naujas su 3ds maxu, todel daugeli dalyku tik atrandineju. Tai va betyrinejant MS modifierio veikima susidomejau, ar galima pritaikyti si modifikatoriu tik tam tikroms objekto dalims? tarkim turiu kuba ir man reikia uzapvalinti tik kelis jo kampus, o kiti kad liktu kaip buve. (galima ta padaryti ir su fillet, bet ar su Meshsmooth tas imanoma?)
0 Taškai
nah pacio modifierio neuzdesi bet gali pasirinktus polius su ctrl + m uzsmoothint bet is jo jokios naudos nebus nes viska tik sugadins
dar yra toks dalykas kaip smoothing groups ir edge creasinimas smoothing groupsus geriau naudot kai low poly o creasinimas neveikia taip kad geriausias sprendimas yra bevelint
dar yra toks dalykas kaip smoothing groups ir edge creasinimas smoothing groupsus geriau naudot kai low poly o creasinimas neveikia taip kad geriausias sprendimas yra bevelint
0 Taškai
O kodel creasinimas neveikia? nu dabar kiek dariau, tai padariau daugiausiai tai, ko norejau su creasinimu.
0 Taškai
nu neveikia padaro astru kampa o reikia siek tiek svelnaus nes realybej tokiu super astriu kampu nerasi
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.