Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Modiferio panaudojimas keliems objektams...padekit

Forumai3D3ds maxModiferio panaudojimas keliems objektams...padekit

Žinutės: 3
Miestas: Jurbarkas
Prisijungė: 2005-08-28
Sau 6, 2006
uwttsss sako:
Zodiu kuriu futbolo kamuoli is siame tinklapyje esanciu pamoku... Ir susiduriau su problema, kai reikia wisus esancius 32 daugiakampius modifikuoti vienu metu... Kaip cia aiskiau pasakyt? Pwz turim du kubus, ir ar eina iskarto abieju kubu spinus ar vertexus pazymet (nes jei zymi viena, kitas nesizymi)... Nzn ar suprasit ko noriu, bet gal kas ir padesit... 🙂 lauxiu...
0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Sau 6, 2006
Dzonis sako:
Sujunk jus i viena objekta (attach) ir galesi zymeti.

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 6, 2006
romullus sako:
Jei nori dirbti su keliais objektais sub-object lygyje, tai tie objektai turi būti instansai, arba kaip minėjo Dzonis, attach. O jei tenori uždėti ant kelių objektų bendrą modifikatorių, tai tiesiog sužymėk juos ir dėk modifikatorių. To modifikatoriaus įtakoje visi objektai, kuriems buvo uždėtas modifikatorius elgsis kaip instansai. Tačiau pažymėjus objektus po vieną, nuo minėtojo modifikatoriaus tiek į steko viršų, tiek į apačią objektai išliks nepriklausomi vienas nuo kito. Savaime suprantama, kad tas pats galioja ir sukolapsinus steką.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.