objektas is paveikslelio
Taigi tarkim turiu juodai balta paveiksleli kuriame yra kokia nors fihura, tarkim apskritimas. kazkaip turetu buti galima is tokio paveikslelio maxe isgauti objekta, tai yra apskritima. Galima taip padaryt ant plane uzdejus opacity su tuo paciu paveiksleliu, bet tada apskritimo krastu negalesiu extrudinti 🙂 . gal galite kasnors padeti?
0 Taškai
BW >> gal gali pasakyti aiskiau kur yra sitas daiktas? 😉 na man reikia kad pasidarytu objektas koksnors, is pleino paparsto, uzdejus paveisleli 🙂 gal ir i pievas biski bet labai naudingas daiktas butu
0 Taškai
jeigu naudoji vray tai uzselektink plaina tada per modiferius susiraskr vraydiplacemap berods.tada isikelsi ta savo paveiksliuka,uzzymesi kad 2d mapas butu ir poto jau zaisi su nustatymais.bent jau as taip darau. 🙂 ir va kas gaunasi:
zeme cia buvo tik paprastas plainas 🙂 nzn ar to norejai ar ne 🙂
zeme cia buvo tik paprastas plainas 🙂 nzn ar to norejai ar ne 🙂
0 Taškai
norejau ne visiskai to, bet tai ka tu pasakei tai irgi labai puikus dalykas, man pravers, tik prie vray reiks prisiadaptuoti 😀
0 Taškai
tau ziuriu nuo to opacity jau galva susisuko 😀 D jau obkejtus uzsimane is jo isgaut. 😀 D
cia mazaug:
pajamu masinos blueprntus ir su opacyti ji sumodeliuoju 😀 D naujas modelaivimo budas: opacity modeling
cia mazaug:
pajamu masinos blueprntus ir su opacyti ji sumodeliuoju 😀 D naujas modelaivimo budas: opacity modeling
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Kairėj pusėj VrayDisplacementMod, dešinėj - Displace slotas medžiagoj. Ant sienos - panaudotas paveikslėlis (142*146 px, reikėtų didesnės raiškos).
[img=img216.imagevenue.com]
[img=img216.imagevenue.com]
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
TDesign mazdaug supratau ko nori, yra tokia galimybe is paveikslelio su bet kokiom linijom paversti i curves, bet kiek zinau tik mayoy. Paieskosiu maxe, nebent nesito reik? 😀
0 Taškai
TDesign > iš principo kažką tokio įmanoma išgauti, pvz., su displace modifieriu. Principas tas pats kaip ir su displacementu renderio metu, tik tiek kad gauni displacementą viewporte. O tai reiskią, tokią geometriją gali bandyti toliau modeliuoti. Rašau "bandyti", nes kad gautųsi detalus displacementas, reikės tankaus labai tankaus mesho, tad nežinau kokios ten yra modeliavimo galimybės su tokia geometrija... Bet galėsi ištrinti nereikalingus polygonus, extrūdinti juos ir pan.
Kitas variantas yra su Zbrushu: Įsikeli paveikslėlį kaip alphą map'ą, ir eini ant komandos "Make 3d from alpha" (ar kažkaip panašiai skamba), dar uždeti varnelę kad būtų "two sided" - ir gauni 3d objektą. Po to perkuri topologiją ir gauni tvarkingą low-res meshą su hi-res displacementu.
Vis delto, joks displacementas neatstos tau modeliavimo. Žinoma yra atveju, kur jis tinka perfecto, bet tik ne kaip alternatyva įprastam modeliavimui. 🙂
Taigi reziumuojant, objetus gaminti iš displacemento netika, tačiau objektuose detales išgauti tinka. 🙂
Kitas variantas yra su Zbrushu: Įsikeli paveikslėlį kaip alphą map'ą, ir eini ant komandos "Make 3d from alpha" (ar kažkaip panašiai skamba), dar uždeti varnelę kad būtų "two sided" - ir gauni 3d objektą. Po to perkuri topologiją ir gauni tvarkingą low-res meshą su hi-res displacementu.
Vis delto, joks displacementas neatstos tau modeliavimo. Žinoma yra atveju, kur jis tinka perfecto, bet tik ne kaip alternatyva įprastam modeliavimui. 🙂
Taigi reziumuojant, objetus gaminti iš displacemento netika, tačiau objektuose detales išgauti tinka. 🙂
--
media
0 Taškai
SSSR >> aha susisuko truputi 😀 o jei rimtai tai tikrai nesiruosiu is blueprintu gaminti su opacity pagalba gaminti masinos 😀 .
EFKISS >> sito reikia 🙂 , bet jau va zmones parase detaliai viska, tai dabar skaitysiu kokiu 10 kartu kol isikalsiu i galva 🙂
dekui visiem 🙂
EFKISS >> sito reikia 🙂 , bet jau va zmones parase detaliai viska, tai dabar skaitysiu kokiu 10 kartu kol isikalsiu i galva 🙂
dekui visiem 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.