Pagalbos :) gal kas zinot?
Zodziu sumodeliavau masina uzdejau texturas ir .t.t ir va problema tokia akd vos imanoma stumdyti scena nes labai didelis striginejimas (lagas) gal zinot kaip kanors sumazinti kad taip nelagintu ar pan ar taip turi buti nes biski sunku tada sukineti scena 🤔
0 Taškai
labai jau sustrai uzsimojai. jauciu kompas nera labai galingas kad su viskuom uzturbintu dirbt iskarto. atjunk visus turbo smooth, paslepk viska ko tuo momentu neriaikia, nuimk visas teksturas ir dirbk su tuo ko tau reikia, o kai jau reikia galutinio rezultato tada viska ir sukelk.
nenoriu izeist ir tik nesupyk bet biski kvailokas klausimas.
mano patarimas yra - dirbk su sluoksniais ir tik su tuo ko reikia.
sekmes 🙂
nenoriu izeist ir tik nesupyk bet biski kvailokas klausimas.
mano patarimas yra - dirbk su sluoksniais ir tik su tuo ko reikia.
sekmes 🙂
0 Taškai
Keisk kompą 🙂
Polygonų skaičius per didelis, kuo daugiau polygonų tuo didesnis lagas būna.
Polygonų skaičius per didelis, kuo daugiau polygonų tuo didesnis lagas būna.
0 Taškai
pabandykd nuimti wire. man pwz jei buna wire uzdetas tai truputi lagaina cia su 1mln poliu, o jei nuimi tai kaip ledas sukasi
0 Taškai
oi nekenčiu lagu irgi, dar nuo senų laikų game'ų ir silpnų vga užsilikęs simptomas.... 🙂
Bet kuriuo atveju, pradėkim nuo to, jog kokį kompiuterį turi, t.y. kokia vga, kiek ramų & procesorius. Ypač vaizdo plokštė svarbi dėl interaktyvumo viewporte.
O šaiip bendra taisyklė: slėp visus polygonus, kurių nereikia. Lengviausia tai daryti sceną organizuojant layer'ių pagalba. Atskiras automobilio dalis dėk į atskirus layerius ir pan. Tada bus lengva juos ir paslėpti ir "atslėpti"...
Bet kuriuo atveju, pradėkim nuo to, jog kokį kompiuterį turi, t.y. kokia vga, kiek ramų & procesorius. Ypač vaizdo plokštė svarbi dėl interaktyvumo viewporte.
O šaiip bendra taisyklė: slėp visus polygonus, kurių nereikia. Lengviausia tai daryti sceną organizuojant layer'ių pagalba. Atskiras automobilio dalis dėk į atskirus layerius ir pan. Tada bus lengva juos ir paslėpti ir "atslėpti"...
--
media
0 Taškai
Pamenu kažkokia funkcija buvo, kur kai judini objektą ar tai kamerą, tai objektą rodo kaip kvadratą, kai baigi judinti vėl normaliai. Nu žodžiu internete buvo kažkoks aprašymas, kaip tą stresą kompui sumažinti.
0 Taškai
na jo, "adaptive degradation" vadinasi pastaroji funkcija. Bet, asmeniškai man, vis tiek ji ne sprendimas. Nes ji vekia taip: iš pradžiu viewporte judesys nemaloniai "trūkteli", tada (dėl šio "adaptive degradation") tie visi polygonai pakeičiami į paprastus boxus, o kai baigi judinti viewporto kamera, vėl visi polygonai parodomi.
bet tuo atveju, jei modeliuoji sub-ligyje, stumdai pvz., vertexus, ši adaptacija neefektyvi....
Geriausia yra objektus skaldyti į atskiras dalis, o po to slėpti layer'ių pagalba....
Šiaip tą "Adaptive degradation" galima nustatyti ties kiek FPS jis turėtų būti aktyvuojamas. Asmeniškai man, mažiau nei 25fps vieporte jau mažai :ph43r:
bet tuo atveju, jei modeliuoji sub-ligyje, stumdai pvz., vertexus, ši adaptacija neefektyvi....
Geriausia yra objektus skaldyti į atskiras dalis, o po to slėpti layer'ių pagalba....
Šiaip tą "Adaptive degradation" galima nustatyti ties kiek FPS jis turėtų būti aktyvuojamas. Asmeniškai man, mažiau nei 25fps vieporte jau mažai :ph43r:
--
media
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.