Per daug apsviestas langas_reikia patarimo
Kuriu interjerus. apsvietimui naudoju Direct light ir eviroment. ka reikia daryt kad matytusi lango remai, bet kad matytusi direct light'o atspindziai pro langa kambary.Nes dabar gaunasi tik vientisa balta deme toj vietoj kur turetu buti langas. PVZ:
3dbug.com
Is anksto dekoju uz pagalba
3dbug.com
Is anksto dekoju uz pagalba
--
Jei nerandi išeities iš padėties, - keisk padėti...
0 Taškai
nu galima deti tamsesne textura. arba pareguliuoti output parametrus map'uose. man tai padeda.
0 Taškai
Cia gal labiau su color mapping reikia pazaisti, bandyk mazinti bright multiplier ar kazkaip ten...
0 Taškai
na pabandziau sumazinti bright multiplieri, bet su spalvom dabar kazkokia nelaime ivyko...(bet lango remas jau matosi) beje as naudoju exponential color maping'o tipa, gal koks kitas geriau veiktu?
ar gal kokia kitokia apsvietimo kombinacija pabandyt? gal turit pasiulymu? esu bandes uzdeti pries langa vray light plane'a vietoj enviroment'o, bet gaunasi taip pat per daug apsviesta... 🤔
ar gal kokia kitokia apsvietimo kombinacija pabandyt? gal turit pasiulymu? esu bandes uzdeti pries langa vray light plane'a vietoj enviroment'o, bet gaunasi taip pat per daug apsviesta... 🤔
--
Jei nerandi išeities iš padėties, - keisk padėti...
0 Taškai
pamazink apsvietima,ji gali rasti desnioje paneleje
3dsmax lietuviskos pamokos
naudokites sio link'u sendspace.com
puslapio apcioje rasite 'download link'
3dsmax lietuviskos pamokos
naudokites sio link'u sendspace.com
puslapio apcioje rasite 'download link'
--
0 Taškai
Cia kaip ir amzina problema su GI nes beda tame kad kai skirtyngi sviesumo lygiai smarkiai tai kazkas per tamsu kazkas per sviesu,naturaliai zmogaus akis arba totikas,kamera prisitaiko prie sviesumo programose naudojami kiti metodai,aisq bight multiplajeris truputi padeti gali,jeigu naudoji koki VRay frame buferi gali per ten exposure reguluoti jeigu naudoji renderiui standartini maxo buferi gali exposure control padaryti kaip automatini ir pasidaryti sviesuma kurio tau reikia,galima taip pat bandyti zaisti su tai primari secondari multipliatoreis (pirminiu antriniu),jeigu kazkas gali ta tema daugiau pasakyti labai prasau nes cia gana idomi problema turbut ne vien man, + ka dar norejau pasakyti,gali i backgrounda deti paveiksliuka paprasta priskyrti kita sviesos saltini bet exkludinti kad neapsvietinetu kitu objektu,sakant daugiau meninis kelias bet veikia irgi jeigu jau visai liudna.
0 Taškai
na bandziau vakar ir su bright multiplier'iu ir su pirminiu ir antriniu multiplieriu bandziau susireguliuot...ir vistiek negaunu ko noriu. Visa tai veikia kai nerenderini visos scenos, o rodai tik langa su palange, tuomet ant palanges puikiai matosi remo seselis ir pats remas nera persviestas... dar beje skirtumas yra keiciant color mapu tipus, langai padoriausiai atrodo su HSV exponential, bet tada spalvos visos scenos nukencia - apsistojau su exponential. na dar siandien pasikankinsiu, gal kas gausis 🙂
--
Jei nerandi išeities iš padėties, - keisk padėti...
0 Taškai
Na tavo situ konkreciu atveju siuliciau sviesos stipruma mazinti smarkiai ir exposure control sukelineti iki reikemo sviesumo,bet net ir cia pasaliniu efektu atsiranda 🙁
0 Taškai
Na Hariskai, zodziu tu zinai db kur problema, netinkama textura(stiklas) kaltas 😉 jis kaip padidinimo stiklas buvo 😀
istikro daug smulkiu kabliuku yra, tad isvada tokia viskas susideda i viena kruva(ka kolegos minejo) Envirement, Lights, textures, render parameters. 🙂
istikro daug smulkiu kabliuku yra, tad isvada tokia viskas susideda i viena kruva(ka kolegos minejo) Envirement, Lights, textures, render parameters. 🙂
--
Da best whishez...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.