Reactor Water
KAip priversti veikti reactor water kad ji galetu ir nurenderint ir sukurt animacija . Knaisiojaus po tuos visus nustatymus bet niekaip nieko neissiaiskinau galbut kasnors galetu trumpai paaiskinti kaip ten reikia sujungineti?
0 Taškai
Kiek pamenu, reactor water veikia kaip space warp, turi jį rišti prie plane, jei nori renderint. Beja helpe visa tai labiai išsamiai išdėstyta.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na perskaiciau as tuos tutorialus bet vistiek neaisku. Kai padarau nurenderinama vandeny jis nurenderinus rodo tik paprasta plane turbut todel kad nera atlikta simuliacija, bet silumiacijos man niekaip neiseina padirbti. Kaip paspaudziu prewiew animation ismeta lentele kurioje parasyta ,,There are no entity collections, or they are all empty'' ir toliau nieko nevyksta.
0 Taškai
Tai kad meluoji, nė velnio tu nieko neskaitei, antraip žinotum kas tai yra entity collection ir kodėl jie turi būti kiekvienoj scenoj, kai naudojamas reactor. Spausk F1, rimtai sakau.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na issiaiksinau su tai entity colections jei neklystu tai reikia naudoti deforming mesh colection? Animcijoj vanedni jau rodo lyg ir viskas kaip ir normalei bet renderinant animacija vistiek rodo ta paprasta plane jie yra sujungti atrodo jau ir saveikauja ir toje pacioje vietoje padeti bet vistiek nerenderina.
0 Taškai
jei neklystu tai reikia naudoti deforming mesh colection
Klysti.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
paemi reaktor water ir pasimuluoji (riget body krenta pvz) tas space warpas turi deformuoti,nededi jokio landskape,paskui tiesiog sukuri plane is pakankamai poliu ir bind to space warp funcija sujungi pavirsiu kuri gali renderinti su tuo reaktor water daiktu ir viskas,bet kas mane pati domintu,kaip galima padaryti kazkoki suanimuota daikta pvz laiva plakenti kad jis saveikautu su tuo vandeniu...
0 Taškai
Kajuzas:
Iš reactoriaus simuliacijos į maxo framesus įdėjai animaciją?
Kaip tai reikia padaryti?
romullus:
Klysti.
Tai tada kuri? Siaip ir su deforming mesh lyg ir veike ir per prewiev animation rode vandeni ,o su rigid body idejus vandeni raso (object water01 can no longer be a rigid body , o idejus plane (all vertices in mesh are coplaner, please use cancave mesh) turbut jo net nereikia det.
blackR:
paemi reaktor water ir pasimuluoji (riget body krenta pvz) tas space warpas turi deformuoti,nededi jokio landskape,paskui tiesiog sukuri plane is pakankamai poliu ir bind to space warp funcija sujungi pavirsiu kuri gali renderinti su tuo reaktor water daiktu ir viskas,bet kas mane pati domintu,kaip galima padaryti kazkoki suanimuota daikta pvz laiva plakenti kad jis saveikautu su tuo vandeniu...
Na visa ta animacija tai gan lengvai iseina padaryti svarbu kad objektas judetu ir liestu vandeni tada vandenyje palieka sroves tik niekaip man ta animacija nenusirenderina.
Iš reactoriaus simuliacijos į maxo framesus įdėjai animaciją?
Kaip tai reikia padaryti?
romullus:
Klysti.
Tai tada kuri? Siaip ir su deforming mesh lyg ir veike ir per prewiev animation rode vandeni ,o su rigid body idejus vandeni raso (object water01 can no longer be a rigid body , o idejus plane (all vertices in mesh are coplaner, please use cancave mesh) turbut jo net nereikia det.
blackR:
paemi reaktor water ir pasimuluoji (riget body krenta pvz) tas space warpas turi deformuoti,nededi jokio landskape,paskui tiesiog sukuri plane is pakankamai poliu ir bind to space warp funcija sujungi pavirsiu kuri gali renderinti su tuo reaktor water daiktu ir viskas,bet kas mane pati domintu,kaip galima padaryti kazkoki suanimuota daikta pvz laiva plakenti kad jis saveikautu su tuo vandeniu...
Na visa ta animacija tai gan lengvai iseina padaryti svarbu kad objektas judetu ir liestu vandeni tada vandenyje palieka sroves tik niekaip man ta animacija nenusirenderina.
0 Taškai
Ech, nebūtų šiandien kalėdos, siųsčiau aš tave... helpo skaityti. Tiek to, pabūsiu šiandien geras. Žodžiu taip, water nereikia dėti į jokius entity collectionus, plane išvis nekišk į reaktorių, jis reikalingas tik renderinant. Visus kitus daiktus, kuriuos nori mėtyt į vandenį kišk į rigid body collection. Kaip reikia bindinti plane prie water jau rašė aukščiau.
blackR>> naudok force (wind, motor) arba suteik laivui pradinį greitį keyframe'ų pagalba.
blackR>> naudok force (wind, motor) arba suteik laivui pradinį greitį keyframe'ų pagalba.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Sorry bet man vistiek nesigauna,jeigu suanimuoji keyfreimais tada negali naudoti kaip reaktoriu o wind motor vekia tik su particle systemom taigi man visiskai neaisku...
0 Taškai
Reactorius turi savo motorą bei vėją, juos ir naudok. O jei nori kyfreiminti, tai daryk taip: suanimuok paprasčiausią laivo judėjimą tarkim nuo 0 iki 10-o kadro, o reaktoriuj nurodyk, kad simuliacija prasidėtų nuo kokio 5-o kadro.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
sitaip man netinka,nes laivas sustos po to kai baigsis inertiskumas,tikrai youtube maciau filmuku kad galima padaryti pastovu keyfreiminta judejima ir vanduo i tai reaguoja,seniai jieskau tokiu dalyku kaip galeciau keyfreimus maisyti su reaktoriaus darbu,tiesiog ju nerandu,prisiziurejau jau primitiviu filmuku su riget body kuriu pilnas internetas,reikia kazkokiu efektu daugiau advenced,kad jie yra tai faktas,jeigu kas tikrai zinot kazka pasidalinkit su visais,domina tokie dalykai kaip plauku judejimas ne roup turiu omenij,arba objekto deformacija tik smugio metu...seniai kas tuta buvo jau imetes...
0 Taškai
Pažymėk suanimuotą laivą reaktoriuj kaip unielding ir bus tau bangos. Reaktoriaus objektai saveikaus su unielding objektu, bet pačio jo judėjimas vyks tik pagal keyframe'us.
Kas link objekto deformacijos smugio metu, tai dažniausiai daroma taip:
a) objekto judėjimas iki kontakto - kyfreimintas arba simuliuotas reaktoriuj
b) objekto judėjimas kontakto metu - reaktoriaus simuliacija. Prieš pat kontaktą objektas iš rigid body verčiamas į deformable mesh arba cloth
c) objekto judėjimas po kontakto - vėlgi keyframe'ai arba simuliacija.
Kas link objekto deformacijos smugio metu, tai dažniausiai daroma taip:
a) objekto judėjimas iki kontakto - kyfreimintas arba simuliuotas reaktoriuj
b) objekto judėjimas kontakto metu - reaktoriaus simuliacija. Prieš pat kontaktą objektas iš rigid body verčiamas į deformable mesh arba cloth
c) objekto judėjimas po kontakto - vėlgi keyframe'ai arba simuliacija.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
O va,dabar kalbam,jo unjelding sukele bangas,graziai veikia aciu
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.