Reikia pagalbos su modeliavimu
Susidūriau su tokia bėda-objekte reikia iskirsti tarkim 100 kvadrateliu kurie išsidėste skirtingais atstumais ir skirtingomis grupėmis. Pasidarau aš kvadratą, pakopijuoju jo tam tikrą kiekį į vieną pusę, tuomet tą grupelę padauginu vertikalia kryptimi. Na gaunasi kvadratėlių grupė. tuomet tas grupeles dar pakopijuoju keliolika kartų ir gaunasi nemažas kiekis jų. suattačinu juos ir bandau su jais sienoje iškirsti daug skylučių naudodamas Boolean arba ProBoolean. Ir tuomet prasideda linksmybės! digsta visa siena, neišsikerta visai, lieka tik vienas kvadratėlis o visa kita dingsta ir tt.
Gal gali kas padėti su šia bėda ir paaiškinti koks gali būti kitas būdas padaryti šitą darbą? Ar yra modifaieris koks kuris neiškirstų bet sienos poligonuose sukurtu vertexus pagal kvadratinius objektus ir tt? Žodžiu labai reikia pagalbos šiuo klausimu nes amžinai susidusiu su boolean problema 🤔
Gal gali kas padėti su šia bėda ir paaiškinti koks gali būti kitas būdas padaryti šitą darbą? Ar yra modifaieris koks kuris neiškirstų bet sienos poligonuose sukurtu vertexus pagal kvadratinius objektus ir tt? Žodžiu labai reikia pagalbos šiuo klausimu nes amžinai susidusiu su boolean problema 🤔
--
a-d.lt
0 Taškai
Man su boolean tas pats sh...
Radau tutoriala, reikia daryt chamfer vertex ir tada istrint tuos poligonus, kuriu nereik, gaunasi daug shvaresnis modelis
Radau tutoriala, reikia daryt chamfer vertex ir tada istrint tuos poligonus, kuriu nereik, gaunasi daug shvaresnis modelis
0 Taškai
tai ir yra blogiausia kad probooleanas neveikia normalei. ir tai ne pirmas kartas kai susiduriu su šia problema. tai man idomios alternatyvos.
--
a-d.lt
0 Taškai
Alternatyvus variantas, jeigu teisinga supratau klausimą:
learnkey.lt
learnkey.lt
0 Taškai
🙂 principas lyg ir suprantamas, bet kai forma nėra tiesiog kvadratas o laužyta tai kaip joje padaryti lygius poligonus neturiu nė žalio supratimo. na pvz tokia forma upload.wikimedia.org
ir joje reikia kirsti langus.
ir joje reikia kirsti langus.
--
a-d.lt
0 Taškai
Man atrodo kad cia yra bugas esu ir as susidures su tokia problema su primytiviom scenom iseina o kai jau prasideda imantrios figuros tai ir pradeda pradingineti obijektai
0 Taškai
Devyniais atvejais iš dešimties dėl boolean "klaidų" kaltos kreivos juzerio rankos. Protingai juo naudojantis ir žinoma prieš tai susipažinus su visų proboolean'o gui esančių mygtukų paskirtim, rezultatai visalaik būna tokie, kokių ir tikimasi. Ir geometrijos sudėtingumas čia ne prie ko. Bene vienintelis boolean trūkumas, sujaukta geometrija po operacijos, kas gali kelti papildomų rūpesčių, jei po to dar reikia modifikuoti objektą. Bet šiaip boolean dažnai tiesiog nepakeičiamas norint pasiekti maksimalų efektyvumą modeliavimo procese. Tik dar kartą kartoju - netingėkit paskaitinėti knygučių (šiuo atveju užtenka spustelt F1 :] )
proboolean + 5 minutės darbo:
2 Augis> o nafig toks hemorojus? Shell modifikatorius max'e jau berods nuo 6-os versijos egzistuoja ;]
proboolean + 5 minutės darbo:
2 Augis> o nafig toks hemorojus? Shell modifikatorius max'e jau berods nuo 6-os versijos egzistuoja ;]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
nu man tas hemorojus uztruko 3 minutes 🙂
Darant tukstanti aisku nepatogu, bet jei reikia svarios geometrijos, tai tokiu pat budu pridejus chamfer vertex galima ir apvalia skyle padaryti ir ka nori, tai kai riekia nedaug skyliu taip viskas gaunas pakankamai greitai ir svariai
Darant tukstanti aisku nepatogu, bet jei reikia svarios geometrijos, tai tokiu pat budu pridejus chamfer vertex galima ir apvalia skyle padaryti ir ka nori, tai kai riekia nedaug skyliu taip viskas gaunas pakankamai greitai ir svariai
0 Taškai
Romullus, ai ta prasme kodel ne su pleinu?
Todel, kad klausime buvo parasyta siena, tai isivaizdavau, kad siena jau padaryta 🙂
Todel, kad klausime buvo parasyta siena, tai isivaizdavau, kad siena jau padaryta 🙂
0 Taškai
🙂 na gal čia ir kreių rankų rezultatas, bet stengtasi modelį sulipdyti be klaidų. ačių už pagalba romullus ir kitiems. bet dėja kaip suprantu tai vos ne vienintelis kelias iškirsti nemažą kiekį langų ar pvz sudėtingesnes formas. bet tikrai esu kažkokiam tutoriale matęs kai pvz virš reljefo pakabinama vingiuota forma, tarkim kelias ir paskui kažkokios funkcijos pagalba ant relejefo pavirsiaus sukuriami kaelio formos vertexai. maniau kad tai gali būti būdas išvengti boolean.
--
a-d.lt
0 Taškai
Jo, galima dar daryti taip, bet pats nebandžiau:
Padarai Snap edge ir tada uzdejes ta objekta kokią formą nori išgauti ant to iš kurio kerpi, pasirenkes kerpamą objektą, poligonus ir darai cut, taip tave pririša prie antrojo objekto ir gali tiksliai apvedžioti norimą formą bei iškirpti poligonus.
Padarai Snap edge ir tada uzdejes ta objekta kokią formą nori išgauti ant to iš kurio kerpi, pasirenkes kerpamą objektą, poligonus ir darai cut, taip tave pririša prie antrojo objekto ir gali tiksliai apvedžioti norimą formą bei iškirpti poligonus.
0 Taškai
Boolean ne vienintelis, bet vienas iš greičiausių būdų panašiems fintams. Šiaip išties sunku ką nors konkrečiau patarti, kai nelabai teįsivaizduoji ko yra prašoma, nes arba man šiandien su fantazija labai prastai ar tai iš tavęs nekoks pasakotojas - na niekaip man nesiseka perprasti tavo problemos :]
O šiaip siūlyčiau pasibandyti polyboost pluginą maksui polyboost.com - jis turi tokius galingus įrankius darbui su poligonais, kad užduotį, kuri jam būtų neįkandama, tiesiog sunku net ir įsivaizduoti :]
Pvz, dariau čia darbelį konkursėliui arbatinuko tema, tai modeliuoti tuos ornamentus su polyboostu buvo vienas malonumas:
p.s. kažkokia paveiksliukų postinimo diena man šiandien 😐
O šiaip siūlyčiau pasibandyti polyboost pluginą maksui polyboost.com - jis turi tokius galingus įrankius darbui su poligonais, kad užduotį, kuri jam būtų neįkandama, tiesiog sunku net ir įsivaizduoti :]
Pvz, dariau čia darbelį konkursėliui arbatinuko tema, tai modeliuoti tuos ornamentus su polyboostu buvo vienas malonumas:
p.s. kažkokia paveiksliukų postinimo diena man šiandien 😐
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
ShapeMerge operacijos kažkuom panašios į booleanus, tik skirtingai nei jie, kombinuojama ne su dviem objektais, o su su objektais ir shapes. Žodžiu, rezultate gauni shapes formos projekciją ant objekto paviršiaus. (ShapeMerge randasi ten, kur ir booleanai - compound Objects)
--
media
0 Taškai
tikrai kad neprastas pasakorius turi b8ti kad nupasakoti kas pas tave dedasi viewportuose 🙂 bet bet kokiu atvėju dar kart ačiū už geranoriškumą bandant padėt. o ta polyboosta reikia pratestuoti.
--
a-d.lt
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.