Resursu taupymas
Ne karta esu susidures su tokia problema, kai kompas nebeisveza scenos. Ziuredamas tutorialus pastebiu, kad su normalaus galinguo kompais padaroma gana daug. PVZ: free3dtutorials.com Tai kas gi daugiausia naudoja kompo resursu, ar faces'u kiekis, ar materialai ar dar kazkas??? Dabar baigiau masina ir jos man nenurenderina!!! Nesinoretu taip jos ir palikti neuzbaigtos 🙁
0 Taškai
Pazystama problema... Man asmeniskai teko palikti kokius 5 darbus (vien per sia vasara 2) nebaigtus ir tiketis, kad gausiu nauja kompa ir galesiu juos uzbaigti ateityje. Mano laimei, kad galbut jeu kita savaite gausiu NAUJA!!!!!!!!!!!!!! 😀 😀 😀 😀 😀 😀 (po 6 metu pertraukos) kompa!!!! 😀
Siaip tavo isvardinti dalykai bene daugiausia naudoja resursu, + man daznai buna ZIAURUS lagas, kai uzmetu (dazniausiai mesh) smootha ir bent biski padidinu intertions. Jei darai masina, tai issaugok kelis seivus, kuriuose renderinsi masina is keliu skirtingu pusiu, tada istrinu didesne dali facu ar objektu, kuriu nesimato ir tada pradedu renderinti. Siuo budu galima bent biski sutaupant resursu ir surenderinti masina.
Siaip tavo isvardinti dalykai bene daugiausia naudoja resursu, + man daznai buna ZIAURUS lagas, kai uzmetu (dazniausiai mesh) smootha ir bent biski padidinu intertions. Jei darai masina, tai issaugok kelis seivus, kuriuose renderinsi masina is keliu skirtingu pusiu, tada istrinu didesne dali facu ar objektu, kuriu nesimato ir tada pradedu renderinti. Siuo budu galima bent biski sutaupant resursu ir surenderinti masina.
--
Everybody lies...
0 Taškai
Siap tai as intertions dedu ne vievporte o renderyje. Tai stipriai sumazina laga.
0 Taškai
siaip tai visada reikia minimaliai naudot poligonu, visuose tutorialuose pazek, naudoja mazai poligonu, tada deda smootha per modifieri ir nekonvertina modelio jokiu budu. taip gali esant reikalui pamzint poligonu kieki arba ka nors nesunkiai pataisyt. siaip d'artiste serija pazek (ten knyga) graziai paaiskinti procesai bet jau suprantantiems kas ir kaip vyksta. (nu tau manau su tuo problemu nera)
0 Taškai
Isvenkti didelio poligonu skaiciaus, galima naudot OPTIMIZE modiferi. Jis sumazina poligonu kieki islaikydamas geometrijos forma*
0 Taškai
nu kaip cia pasakius tas islaiko forma..jei objektas yra matomas is toli ir jis nera labai didelis paciame vaizde tai galima naudot optimaze bet seip tai jis nieko doro nepadaro o pakoregavus setingsus tai poligonu sumazejimas buna labai jau mazas 🙂
0 Taškai
Tiem kam nenusirenderina visas paveikslas visnu ypu tai renderinkit gabalais su region'u. O dėl darbo optimizavimo tai zinot kaip naudoti Isolation mode, versti objektus blokais, juos haidinti ir tt. Tas pats vrayproxy kad ir naudojant tik viena objektą labai pasitarnauja. Abejoju ar yra tokių kompų kurie dirba be 'gudrybių'
--
a-d.lt
0 Taškai
Turbūt nėra baisesnio modifierio už optimize. Tada jau geriau naudot 3rd party pluginus arba hsds ar kaip jis ten vadinasi, tas padoresnis.
0 Taškai
Siaip pritariu kompiuteris, jei dirbama su didejia scena, kur daug objektu ir poligonu, siulyciau naudoti lejarius, hi-poly geometrija versti i kubus, arba paslepti visai. Tuomet turetu wieporte FPS'u rodyt daugiau... Beja norint pamatyti fps reikia paspaus 7 klaviaturoje
0 Taškai
3d maxo pluginas 'polygon cruncher '.
mootools.com
mootools.com
0 Taškai
Ar imanoma padaryti taip kad nurenderintu uzhidintus objektus? Jei taip tai jei nesunku pasakykyt kaip.
0 Taškai
Paspausk F10 ir pazymek render hidden geometry.
--
Everybody lies...
0 Taškai
1. Rendering>Render setup...>Render hidden geometry
2. F1
2. F1
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.