Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Sudetingiausia materija kokia tik esu mates, need help

Forumai3D3ds maxSudetingiausia materija kokia tik esu mates, need help

Žinutės: 72
Miestas: Kitas
Prisijungė: 2005-09-22
Spa 11, 2006
Exodas sako:
Sveiki, eilini , karta reikia pagalbos

Bet si kartai kreipiuos i CG senbuvius ir naujokus,
Tai zodziu, gal kas matete, kada nors lasteles per sviesini mikroskopa arba bent Filmo : "WAR OF WORLS" intro, kaip demonstruojami genai , poto lasteles organoidai ir ji pati ( ten berods ameba 🙂 ) , po vandens lasas ir lapas ant kurie tie vandens lasai. Tai va turiu savo galerijoje , viena toki darba jai galeciau tai prisegciau , ten bicas nereliai pavare, viskas atrodo kaip is to filmo,
Noriu savo toki padaryt, tik vot esme ta , kad net nezinau kaip toki materiala iskept, nes bandziau visokius x-ray misinius, organinius materialus maisyti su x-ray, is ties net nezinau kokio skaiciuoklio jau reiktu ar Maxvelio ar V-ray uztektu, nezinau net nuo ko pradet, modelius jau senai pasidariau, taciau ne turiu tu fucking materials,
Galbut kas nors dare kazka panasaus, gal kas koki linka zinot, kur ieskot info ta linkme, arba isvis , gal zinot kaip toki materiala sumixuot 🙂 ,

--

kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai

Žinutės: 354
Prisijungė: 2005-10-29
Spa 11, 2006
3Devil sako:
Gal parodyk kajp viskas turi atrodyt tada bus dauk lengivau cia susigrabaliot mum 😉

--

0 Taškai

Žinutės: 656
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-11-07
Spa 12, 2006
Lwo sako:
jo koki nors pavizdi plz 😉
0 Taškai

Žinutės: 72
Miestas: Kitas
Prisijungė: 2005-09-22
Spa 12, 2006
Exodas sako:
geocities.com

parsisiuskite i desktopa image, taip pamatysite didelio rezoliucijos

--

kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai

Žinutės: 656
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-11-07
Spa 12, 2006
Lwo sako:
sampling ratio + ramp -> incandescence, trasperency, fractal noise+ bump

+ Photoshopas
0 Taškai

Žinutės: 354
Prisijungė: 2005-10-29
Spa 12, 2006
3Devil sako:
Dar gal turputi Displasment map,o 😉 nors nezinaw tikslej bet manyciau rejktu

--

0 Taškai

Žinutės: 656
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-11-07
Spa 12, 2006
Lwo sako:
na jo arba displacement arba bump priklausomai nuo galimybiu/poreikiu ir situacijos ;]

P.S. ir pardon netaip issireiskiau, facing ratio (sampleing info node'as)
0 Taškai

Žinutės: 72
Miestas: Kitas
Prisijungė: 2005-09-22
Spa 13, 2006
Exodas sako:
gerai kas yra displacment , fractal noise bump ir transperency suprantu , siek tiek raukiu apie facing ratio( maya be rods ar ne, kaip tai padaryt ant maxo girdejau final renderio _fr _electron kazka daro panasaus) o kas tas incandescene ir ramp ?

Dekui uz atsakymus , dabar nors zinau i ka kabintis

--

kreivarankiai irigi reikalingi
0 Taškai

Žinutės: 656
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-11-07
Spa 13, 2006
Lwo sako:
hmm ramp ta gradientas (maxe man regis gali su kreive issiversti, neklausk kaip - nzn tiesiog kazkur skaiciau) bet is principo techniskai snekant tau reikia keisti priklausomai nuo to kaip objektas/geometrija zvelgia i kamera (facing ratio) kuris valdo rampa (gradientas nuo 1 iki 0) incande.
Incandescence bijau sumeluot bet berods maxe yra self ilumination (objektas islaiko savo spalva nepriklausomai nuo to kiek sviesos gauna)

0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.