Update script
Sveiki, gal kas esate rase skripta kuris pat pasileidinetu is naujo kiekviena kadra?
Mano atveju: as parasiau paprasta skripta, kuris tarkim pagal objekto atstuma nuo kameros priskiria jam atitinkamai skirtinga meshSmooth interactionu skaiciu. Jeigu as ji paleidziu jis veikia gerai, bet jeigu pastumiu kamera, skripta reikia paleisti is naujo, o tai animacijoje jau nelabai suveiktu.
p.s. dar gal but butu variantas panaudoti dependsOn, bet kur ji tokiu atveju rasyti, nes keisti realiai reikia modifajerio parametra. Su wire irgi ne labai variantas, nes tu objektu kuriems reikia keist modifajerius yra koks 1000 (nebent ir tam dalykui skripta pasirasyti).
Gal kas galit padeti - prasau...
Mano atveju: as parasiau paprasta skripta, kuris tarkim pagal objekto atstuma nuo kameros priskiria jam atitinkamai skirtinga meshSmooth interactionu skaiciu. Jeigu as ji paleidziu jis veikia gerai, bet jeigu pastumiu kamera, skripta reikia paleisti is naujo, o tai animacijoje jau nelabai suveiktu.
p.s. dar gal but butu variantas panaudoti dependsOn, bet kur ji tokiu atveju rasyti, nes keisti realiai reikia modifajerio parametra. Su wire irgi ne labai variantas, nes tu objektu kuriems reikia keist modifajerius yra koks 1000 (nebent ir tam dalykui skripta pasirasyti).
Gal kas galit padeti - prasau...
0 Taškai
kalbant is mechanines skripto puses, tai reiktu, kad skriptas atpazintu pasikeitimus scenoje ir i juos atitinkamai reaguotu. daugiau nelabai galiu padet, maxui scripto neteko rasyti
0 Taškai
ATA - nueik i 3dbuzz.com - ten paskelbk savo klasima (teks viska angliskai daryt) - esu tikras jog tau tikrai pades - Paul Holm tikras specas - tikrai pades.. o jei beda istiek rimta, gali sulaukt Zak arba buzz atsakymo.
0 Taškai
gal tau tiktu toks variantas:
sukuri rollouta su knopke, tada ja paspaudus scriptas eina per visa animacija po kadra ir atlieka atstumo skaiciavimus kiekvienam reikalingam objektui ir issaugo tame kadre jam kazkokia modifajerio reisksme 😉
sukuri rollouta su knopke, tada ja paspaudus scriptas eina per visa animacija po kadra ir atlieka atstumo skaiciavimus kiekvienam reikalingam objektui ir issaugo tame kadre jam kazkokia modifajerio reisksme 😉
0 Taškai
cia be buttono parasiau kaip turetu but, tik nezinau ar veikia nes nebandziau, bet ideja turetu buti aiski 😉
animate on
(
for t in 0 to 100 by 1 do
at time t
(
for o in selection do
(
if distance i.pos $kamera.pos > 100 then (o.TurboSmooth.iterations = 1)
else if distance i.pos $kamera.pos > 50 then (o.TurboSmooth.iterations = 2)
else (o.TurboSmooth.iterations = 3)
)
)
animate on
(
for t in 0 to 100 by 1 do
at time t
(
for o in selection do
(
if distance i.pos $kamera.pos > 100 then (o.TurboSmooth.iterations = 1)
else if distance i.pos $kamera.pos > 50 then (o.TurboSmooth.iterations = 2)
else (o.TurboSmooth.iterations = 3)
)
)
0 Taškai
oi blem i.pos turetu buti o.pos ir skliaustelio gale truksta, o siaip veikia 😉
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.