Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Užpildymas

Forumai3D3ds maxUžpildymas

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Bal 30, 2009
Mar-ius sako:
Sveiki, esu pradedantysis max'e, tad jums turiu vieną klausimą: kaip išsisukti iš šios padėties? part.lt

Čia aš pratempiau apskritimą ir nutryniau pusę polygonų ir dabar noriu užpildyti tuščia vietą lygiu poligonu. Kaip tai padaryti? Ačiū
0 Taškai

Žinutės: 167
Miestas: Ukmerge
Prisijungė: 2007-07-05
Bal 30, 2009
GWZ sako:
convert to editable poly, pasirink border, paspask Ctrl+A ir paspausk Cap
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 3, 2009
Mar-ius sako:
Dabar žinosiu ką tas Cap daro 😀 Dar viena problema. Anksčiau kai atsidarydavau 09 max'ą jis kurdavo atskirus daigtus atskiromis spalvomis (pvz nupaišius daug arbatinukų jie visi skirtingų spalvų būna), o dabar ką bepaišyčiau vien mėlyna spalva užsideda. Gal žinot kur tai randasi nustatymuose?
0 Taškai

Žinutės: 42
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-24
Geg 3, 2009
Stringas2007 sako:
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 3, 2009
Mar-ius sako:
Thanks.
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 5, 2009
Mar-ius sako:
Vėl susidūriau su problema. Kaip reikėtų iš vieno į kitą segmentą nutiesti dar viena paprastą liniją? Maždaug taip kaip rodau paveiksliuke (raudona).

part.lt

Bandžiau Create line, bet ten nesiklijuoja man niekas, o tiesiog nubrėžiama atskira linija. Insert funkcija judina kitas linijas o nebrėžia atskiras kaip aš, kad noriu.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1369
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Geg 5, 2009
SSSR sako:
zymi betkkokia geometrija paudi RMP-->convert to-->convert to editible spiline
susirandi funkcija atach ir pri'atach'ini prie kitos geometrijos tada jis tampa kaip vienas objektas X]
paskuj virsuj susiradni snaps toggle spaudi RMP ir zymi vertex mode
(tik paskuj paziurek ar snaps toggle ijungtas) ir tik tada su Create line jungi prie vertexu

PS nemalk sudo o aik sakityt 3dsmax tutorial'us
patikek jaigu butum nors kiek paskaites ten tai tokiu klausimai net nekiltu

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 500
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-03-10
Geg 5, 2009
RavenRender sako:
Uzeini i vertex mode. Ten pazymek Connect ir paspausk Refine. Spausk ant vieno segmento vietos poto kito (ten kur nori kad nutiestu linija), atzymek Refine.

--

Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 5, 2009
Mar-ius sako:
Ačiū, kad padedat. Jau tų tutorialų prisiskaitęs dafiga. Norisi ką nors praktiško nuveikt 🙂 Dabar modeliuoju telefoną.
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 25, 2009
Mar-ius sako:
Noriu paklaust: kaip animuojant ką nors padaryti, kad objektas pvz būtų pasuktas (rotate) tik nuo 45 iki 55 kadro. Nes dabar kai pasuku jį, man jis nuo pačio pirmo kadro pasisuka.
0 Taškai

Žinutės: 109
Miestas: Marijampolė - Kaunas
Prisijungė: 2008-03-15
Geg 25, 2009
Andrius2008 sako:
reikia ijungt autokey kai reguliuoji objekto pozicijas man atrodo

--

I Like Dirt
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 25, 2009
Mar-ius sako:
per autokey ir darau... Iš pradžių ta objektą pakeliu į viršų po to į dešinę, į priekį ir tada kai būna kažkur 55 kadras apsuku mždg 90 laipsniu kampu. Bet paleidus iš naujo visa filmuką man raktas normaliai juda į viršų, dešinę... bet tuo pačiu po biškį ir sukasi visą laiką kol pasiekia 90 laipsnių kampą
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 25, 2009
Mar-ius sako:
o, aš būtent noriu, kad tas objektas pradėtų suktis ne nuo pradžių, o nuo mano nustatyto kadro
0 Taškai

Žinutės: 65
Prisijungė: 2008-03-26
Geg 25, 2009
Croze sako:
na jei nori kad suktusi tik nuo 55 kadro tai ir padaryk dar viena rakta, kad iki to 55 kadro rotacija ir butu tokia pati kaip ir pirmame kadre(ispaudes Shift trauk pirmo kadro rakta kur reikia).
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Geg 25, 2009
Mar-ius sako:
ačiū, pavyko 🙂
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Bir 8, 2009
Mar-ius sako:
Sveiki.. susidūriau su dar vienu galvos skausmu. Kaip normaliai įekstrūdinti kampą, kad aplink nesusidarytų kažkokių juodulių. Na pvz pasidariau Box'ą, jam uždėjau visų segs po 5, tada convert to poly ir -extrude 4 kampinius polygonus:

part.lt

help!
0 Taškai

Žinutės: 119
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-06-22
Bir 8, 2009
Edge-G sako:
pirma bevel naudok, height 0 outline amounta minusini pvz -1
tada įekstrūdink 🙂
0 Taškai

Žinutės: 34
Prisijungė: 2009-04-30
Bir 8, 2009
Mar-ius sako:
Tą patį galima padaryti ir su inset, bet man ne to reikia. Aš noriu, kad įekstrūdinant visus pažymėtus poligonus be jokių inset nebeliktų juodų kraštinių bereikalingų. Na trumpai tariant man kubą reikia neįgręžti, o nuskelti
0 Taškai

Žinutės: 651
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Bir 8, 2009
workaholic sako:
na, tadum tau reikes pratrinti nereikalingus poligonus, kai pratrinsi atsiras skylute, ja uztaisyk darydamas taip : eini i "edge" spaudi "shift" ir tada tempi edge ir prilipini prie kito edgo, veliau visus vertexus suveldink, bet tau tokiu daug panasiu klausimu kils gan daznai, patariu is pradziu issiaiskinti ka kiekviena knopke reiskia desiniajame toolbare ;]
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.