Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

vektoriai

Forumai3D3ds maxvektoriai

Žinutės: 194
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2008-05-02
Rugp 9, 2008
Sildytuvas sako:
jei ka is kart atsiprasau jei tema kokia panasi yra, nes labai neturejau laiko ieskoti. taciau noriu pasiteirauti, gal suprasit. tarkim corelyje susikuriu vektoriu, importuoju i maxa, ir noriu padaryti figura. dabar linksmybes, jei kazkas paprasto tai be problemu, taciau dabar jei tarkim yra kokie keli atskiri vektoriai, kaip kad keturi apkritimai vienas kito viduje vis mazesni (tikiuos suprantamai rasau) gaunasi kad kas antra lyg ir palieka tarpa, na panaudojus tiek BEVEL tiek SHEL modifieri, ir klausimqas butu ar eitu kaip pasirinkti kurias vietas turetu uzpildyti poligonai, kurios turi likti tuscios, na jei bus nesuprantama mano mintis, imesiu veliau screenu, db tik parasyti laiko teturiu. dekui uz pastangas padeti.

--

Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Rugp 10, 2008
AE sako:
Gali konvertuoti į NURBS (jeigu išeina), tada jau kur norėsi, ten ir padarysi geometriją/tuštumą.
0 Taškai

Žinutės: 194
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2008-05-02
Rugp 10, 2008
Sildytuvas sako:
mmm, dekui uz patarima 🙂 beda tik viena kad dar niekad nieko nedariau su NURBS 🙂 gal reiks pasidometi kaip ten kas. na bet kokiu atveju radau iseiti is savo padeties siam kartui, ejau ilgesniu keliu, nes siuo atveju jis kaip ir greiciausias gavosi, na bet reikia tobuleti ...

--

Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai

Žinutės: 194
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2008-05-02
Rugp 23, 2008
Sildytuvas sako:
ok, nenoriu naujos temos kurt, bet va dabar turiu nagla beda, dingo vertexai. zodziu medeliavau objekta, edit poly, ir buvo kelios dalys, viskas normaliai modeliavosi, perejau prie kitos dalies ir ziu, nera vertexu, svarbiausia kad galiu ideti papildomus vertexus, ar chamferinant atsiranda po viena vertexa, na naujuose susikirtimuose atsiranda vertexas, bet siaip ju nebera, niekad nesu mates nieko panasaus, tad jei kam teko susidurt tai gal kas pagelbes?

--

Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1369
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 23, 2008
SSSR sako:
edytible poly--->Edit geometry--> Hide Selected,Unhide All,Hide Unselected

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 194
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2008-05-02
Rugp 23, 2008
Sildytuvas sako:
rimtai, blyn as tai naudojau, bet kazkaip nepagalvojau kad turint pazymejus vertexus tai tik juos ir pasleps o pacia geometrija paliks 🙂 dekui SSSR 😉

--

Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai

Žinutės: 194
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2008-05-02
Rugp 24, 2008
Sildytuvas sako:
ka darot tokiu atveju kai jum reikia keliu bitmapu ant vieno objekto skirtingose vietose, na taip kad sujungti ir uzdeti viena bitmapa arba neina arba tikrai ilgai truktu, taciau dedant uvw map pries smooth issikraipo bitmapas ir jau pirmojo bitmapo uvw turi buti nukeltas uz smooth. kaip man dabar padaryti kad eitu toliau deti texturas zimint ne po smootho, nes jei ant smootho bunu del resurcu taupymo sumetimu pazymejes viewporte rodyti mazesni smotho rezultata nei renderyje, tai man isvis nebeparodo texturos renderyje. va tikiuos tiksliai parasiau kame cia saknys 🙂

--

Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.