Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

vel neaiskumai. editable mesh problemos?

Forumai3D3ds maxvel neaiskumai. editable mesh problemos?
«12»

Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas sako:
Sveiki 😉 vel prasau pagalbos. stud.ktu.lt

Turiu as box'a paversta i editable mesh modeli, sakykim ten siena. Jose noriu padaryti duris. pasizymiu tam tikra plota ir ji istrinu taciau man lieka tuscia ertme sienos storyje. Kaip man ta ertme uzlyginti? Jei meshas padarytas is line tai tuomet yra irankis kuris leidzia tam modeliui prideti daugiau liniju (jos turbut segmentais vadinamos) taciau ant boxo tokio irankio nerandu. Kokia iseitis is sios problemos?
Aciu uz patarimus. 😉

P.S. naudoju 3D max 9
0 Taškai

Žinutės: 275
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-10-10
Bal 3, 2007
J sako:
create poligon
p.s. kaip pilis sekasi?

--

Can't Make It - Fake It
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 3, 2007
toto777 sako:
gal kovertuok i editible poly ir pasirenki border(cia prie visu tu vertex edge ir .t.t) ir tada pasirink ta vieta ir paspaudi desni ir cap
0 Taškai

Žinutės: 275
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-10-10
Bal 3, 2007
J sako:
nedaryk taip kaip toto sako
po viena poli daryk

--

Can't Make It - Fake It
0 Taškai

Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas sako:
tai ne editable mesh o editable poly daryti geriau?
To J: su pilim dar visai nieko, kol viskas kuriama is primityvu tai dar darosi 🙂 kai prasides texturavimas, kambariu kurimas ir pan. verksiu 🙂
0 Taškai

Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas sako:
cia siaip pastebejimas: forumo laikas valanda veluoja, adminai, tvarkykites 🙂
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Bal 3, 2007
blah sako:
nedaryk su cap, o ar mesh ar poly labai didelio skirtumo nebus 😉
0 Taškai

Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas sako:
na man svarbiausia kad tas linijas (segmentus?) breztu ar taskus sujunginetu kai vertex busena nusistatai, bet ish boxo mesha pavertes nerandu kaip tai padaryti 🙁 kodel cap negerai?
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Bal 3, 2007
blah sako:
1. Ijunk Polygon busena (4)
2. Spaudi Create
3. Sujungineji taskus
0 Taškai

Žinutės: 435
Miestas: Panevežys
Prisijungė: 2004-06-22
Bal 4, 2007
Neodan sako:
na jei sienoj daugiau nebus jokiu skyliu, tai jei naudoji ziauriai perdaug poliu 😉 , na as asq nezinau visu tavo uzmaciu 🙂

--

Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai

Bal 4, 2007
Ištrintas vartotojas sako:
cia tik pvz. pateikiau 😉 aciu uz pagalba 😉
0 Taškai

Žinutės: 138
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-04-08
Bal 4, 2007
gosu sako:
o vyruti 🙂 jeigu tiek naudoji poligonu modeliavimui ir nzn kaip uzkimsti skyle,patariu atidek savo darba kitiems metams nespesi!!!
0 Taškai

Bal 4, 2007
Ištrintas vartotojas sako:
na dar bandysiu kapstytis 😉 beje, ar poligonu skaicius modelyje turi reiksmes renderinimo trukmei? ar renderinimas labiau priklauso nuo objektu skaiciaus?
0 Taškai

Žinutės: 500
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-03-10
Bal 5, 2007
RavenRender sako:
A) jei reikia dar reikia skaityk cia: badongo.com ps.: cia vienas is daugybes budu kaip tai padaryt
😎 Nuo visko priklauso 😉

--

Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai

Žinutės: 435
Miestas: Panevežys
Prisijungė: 2004-06-22
Bal 5, 2007
Neodan sako:
Kuo daugiau poliu tuo, daugiau skaiciavimo renderio enginui.

--

Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Bal 5, 2007
Dzonis sako:
O pasiekus tam tikra poligonu skaiciu, max'as gali pasakyti, kad neuztenka RAM ir nuluzti...

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Žinutės: 435
Miestas: Panevežys
Prisijungė: 2004-06-22
Bal 5, 2007
Neodan sako:
na su tokiu niuansu nera dar teke susidurt 🙂

--

Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Bal 5, 2007
Dzonis sako:
Tai cia renderinant su kokiu vray. Gali pabandyti pasodinti miska ir busi susidures (tik proxy nenaudok!) 🙂 .

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Bal 5, 2007
Siger sako:
Labai ramiai max'as lūžta 🙂 Pavartyk kokią 6 - 12 milijonų polikų sceną ir pamatysi 🙂 Pas mane Workstation'e su 4GB RAM neretai max'as išlekia.
O renderinant jokio skirtumo, ar VRay, ar Scanline - visur įtakos turi poligonų skaičius.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Bal 6, 2007
blackR sako:
O kodel proxy blogai,labai smagei dyrba,galima bet koki kieki parenderint poliu,labai zmoniskai,tik terliojimosi daug iseina.
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.