Paskutinis redagavo: diwasas 2014-07-06, 23:49
Virvės "apvyjimas" ant objekto
Sveiki, susidūriau su tokia problema, kad ant objekto reikia užvynioti virveles kaip, kad nuotraukoje matosi (plonos, tamsiai rudos virvelės). Gal kas galit patarti ar yra koks kitas paprastesnis būdas negu bandyti ranka sukti ir atitaikyti gabaritus 😀
--
D.J
0 Taškai
as asmeniskai bandyciau taip: kadngi objektas yra apvalus tai pasigaminciau egde'u tose vietose kur virvute ir extraktinciau splainus, o paskiau susijungciau juos taip kad gautus virvute. bet jei nori kad butu grynai virvute tai helixa pasigamink ir truputi pakoreguok kad atitiktu tavo poreikius.
0 Taškai
Nesu 3ds Max'o naudotojas, bet pabandžiau surasti būdą, analogišką tam, kurį naudočiau LightWave'e. Panašu, kad turėtų suveikti taip: sukuri splainą/kreivę, kuri daugmaž atitinka reikiamą formą, bet yra platesnė (galima padaryti kokią spiralę ir tiek), tada su "Conform Object" (po Compound Objects, jei gerai radau internete) "aptrauki" tą kreivę aplink reikiamą objektą (galbūt galima su kažkokiu offsetu nuo paviršiaus?), o tada palei tą kreivę sukurk tūrį/virvutę.
0 Taškai
1. pasidarai spline, apsivynioji kaip tau reikia tam kad imituoti virvutę. padarai ant spline wiev in wieports, pasijudini setingsus kaip reikia, Done.
2. jei reikia tikroviškesnės. taip pat pasidarai spline kuri atkartos virvutę, susikuri virvutės imitaciją... padarai ją ilgą (tokio ilgio kiek reikės apvyniojimui), parenki tam objektui path modiferį, parenkį tą spline. pakoreguoji setingsus, done.
2. jei reikia tikroviškesnės. taip pat pasidarai spline kuri atkartos virvutę, susikuri virvutės imitaciją... padarai ją ilgą (tokio ilgio kiek reikės apvyniojimui), parenki tam objektui path modiferį, parenkį tą spline. pakoreguoji setingsus, done.
0 Taškai
pasidarai helix ir su fdd išsilankstai kad keturkampas būtų tada su path deform užsmauki ant virvės
0 Taškai
Susidūriau dar su viena beda, ties kuria jau visa diena sėdžiu... 🤔 Gal dar patarsit kaip padaryti tuos verstos odos šerelius? Bandžiau pasižaisti su įvairiais displacement mapais bet be šansu išgauti tokius šerelius.
--
D.J
0 Taškai
hair&fur, pflow, multiscatter/forest pack - įrankių ir metodų yra įvairiausių, bandyk ir žiūrėk, kuris tau labiausiai patiks/tiks.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.