wa cia probl. su importu modeliu
sweiki, tai wa , su autocad'u pasidariau modeli , exportavau 3ds formate , bet matot , kai i max'a isikeliau tai "normal" [cia kur poligonu viena puse nematoma kita matoma] kaskaip ismetytas , vieni poligonai normalus , kiti nematomi , kai renderinu tai lyg ir normalei visx [normal'ai normalus 🙂 ], tik seseliai nenormalus , atroda kad seseli ne visas modelis meta, o kokia puse jo, dar ir taip butu normalei visx , bet texturuot sunku , vel del tu normal'u. Padekit :huh:
0 Taškai
Eik į poligonų submenių ir flipink tuos poligonus kurių normalai išsivertę.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
kad daug labai tu poligonu yra ... P.S. kur yra poligonu submeniu ?
0 Taškai
Sorry, seniai bebuvau susiduręs su importinimo iš kitų programų sunkumais, tai visai išgaravo iš galvos, kad tam yra labai paprastas sprendimas. Taigi, eini į poligonų submeniu spaudi ctrl+a, kad pažymėtum visus poligonus, tada prie surface properties/normals susirandi mygtuką unify ir spaudi jį. Oplia! Viskas visi tavo poligonai žiūri į vieną pusę. Jei kartais jie žiūri ne į tą pusę, nepanaikindamas pažymėjimo spausk flip. Ovacijos ir aplodismentai.
Sėkmės.
Sėkmės.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
zinau , zinau 🙂 , bet kad ant vieno objekto tu normalu issivarciusiu visokiose vietose yra , bet ka darysi , reiks bandyt.
O gal kas zino kaip is viso tuos normalus padaryt kad i abi puses ziuretu ? [Jei tai imanoma]
O gal kas zino kaip is viso tuos normalus padaryt kad i abi puses ziuretu ? [Jei tai imanoma]
0 Taškai
poligonai turi tik vieną plokštumą, taip kad normals gali žiūrėti tik įvieną arba į kitą pusę, bet ne į abi iškart. Bet jei nori viewporte matyti ir antrą poligonų pusę, eik į objekto properties ir nuimk varnelę nuo backface cull. O jei nori, kad renderintu abi poligono puses tai materiale pažymėk 2 sided.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
nu va - normalus patarimas , tokio ir laukiau , paprasta ir nesunku 😀 Aciu labai 😀 😎
0 Taškai
Bet vistiek, jei nori ką nors daryti su modeliu turi pirmiausia susitvarkyti normals.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
jei po to nesmoothinsi ir nieko daugiau nedarysi tai su 2 sided turėtų suveikti, bet pasinaudojęs antram mano poste duotu patarimu sugaištum max 2 minutes, užtai modelis būtų švarus. Bet spręsti tau, žinoma.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Romullus , apie ta antra tava posta. Ten tu kalbi apie is "Modifier list" istraukta "Normal" modifieriu ? Jei taip tai as sugaisciau daugiau nei 2 min , nes pvz. vienas obj. turi isvartes normal'us po kelias vietas ir man zymeti poligonus [kuriu ten tikrai daug] ne pyragai , tuo labiau kad ta obj. apsukes kitas obj. 🙂
0 Taškai
Tame ir dalykas, kad nereikia jokių modifierių. Dabar tavo objektas editable mesh, taip? Taigi, spausk 4, taip pereisi į poligonų submeniu tada scrolink žemyn kol surasi surface properties. Ten rasi trys mygtukus flip, unify ir flip normal mode. Ką su jais daryti aš jau sakiau.
Siulau pabandyti - pats įsitikinsi kaip tai paprasta. O papildomos žinios niekada nepamaišys.
Siulau pabandyti - pats įsitikinsi kaip tai paprasta. O papildomos žinios niekada nepamaišys.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
kad spaudziu ir 4 ir 1 ir 2,3,5,6,7,8,9 - neveikia. Ziurejau i hot key map'a [help'e] ir supratau ka turi omeny , bet pas mane tie skaiciai neveikia [cia ne del LT as EN klav. nustatimu]. Cia as gal ka nors nusistates blogai ? Bet nuo instaliavima nieka apie tuos klav. nekeiciau.:huh:
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.