Wind tunnel simulation
Gal kas esat dare wind tunnel simuliacija ar mate gera tutoriala. Galvojam naudoti particle system. Bandem su speed by icon->path constrain, su deflectoriais. Kazkas gaunasi, bet norisi susikurt efektyvu riga kur uztektu masina isimest ir viskas veikia.
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
RAY Fire bandyk, arba Thinking Particles labai paprasta naudoti.
0 Taškai
Kolkas bandem tik defaultine 3ds maxo particle system. Butu gerai apsieiti be papildomu pluginu.
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
baddoberan7 sako:
RAY Fire bandyk, arba Thinking Particles labai paprasta naudoti.
thinking particle labai paprasta naudotis? gal nebenusišnekam
0 Taškai
basas sako:
Gal kas esat dare wind tunnel simuliacija ar mate gera tutoriala. Galvojam naudoti particle system. Bandem su speed by icon->path constrain, su deflectoriais. Kazkas gaunasi, bet norisi susikurt efektyvu riga kur uztektu masina isimest ir viskas veikia.
jei nori real time tada nežinau, jei ne, tai pasidaryk splainais kelią, ir simuliuok, pflow+fumefx+pflow... ir gausi kažkokį rezultatą
o rigą irgi savotišką galima pasidaryti, jei sufeikini deflectorių, ir plow, sunoudini, kad jis saveikautu tam tikrai, čia reikia tik megintis
Paskutinis redagavo: Rytis 2013-07-04, 01:15
0 Taškai
Kokiu tikslu reikia simuliacijos? Pažiūrėti kaip veikia oro srautas ar vizualizavimui? Nes jei reikia oro srauto duomenų tai yra autodesko produktas skirtas būtent tam: labs.autodesk.com
0 Taškai
Tik pravartu būtų žinot, kad tas falcon tinka būtent tik "pasižiūrėjimui", nes rezultatas gaunamas toli gražu nuo tikslaus, o ir visas tas procesas reikalauja nemenkų laiko sąnaudų.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.