zingsniai
Sveiki,
žinau kaip čia yra nelaukiami kvaili klausimai bet visgi su vienu susidūriau-kur nusistato žingsnis per kiek pasistumia objektas ar elementas. Pvz pažymiu kvadratą sudaryta iš poligonų, paspaudžiu vertex'us ir kai pažymėjes vieną bandau jį pastumti tai jis juda kas tam tikrą žingsnį o ne tolygiai. Tai labai erzina ir tai kažkaip pasikeitė bedirbant 🙂 Pagelbėkit
žinau kaip čia yra nelaukiami kvaili klausimai bet visgi su vienu susidūriau-kur nusistato žingsnis per kiek pasistumia objektas ar elementas. Pvz pažymiu kvadratą sudaryta iš poligonų, paspaudžiu vertex'us ir kai pažymėjes vieną bandau jį pastumti tai jis juda kas tam tikrą žingsnį o ne tolygiai. Tai labai erzina ir tai kažkaip pasikeitė bedirbant 🙂 Pagelbėkit
--
a-d.lt
0 Taškai
greiciausiai snap'a isijunges esi. pasitikrink ar isjungtas. o jei reikia kad butu ijungtas, tai pasiziurek kad nebutu pazymestas kuris traukia prie grido. Gal dar yra kas itakoti tai gali. bet as nzn daugiau.
0 Taškai
nu siaip Vytux teisingai sake. Beje gridas gali buti ir isjungtas, taciau vistiek gali eiti grido zingsniais, jei nera nuimtas grido snapas.
0 Taškai
na tokiu atveju tikrai nezinau kaip padet :huh:
0 Taškai
Niekad nesusidūriau, tai ir nelabai įsivaizduoju, kas tai per problema. Iš aprašymo atrodo kaip snap'as. Bet jei esi TIKRAS, kas jis išjungtas... (dėl visa ko "s" kavišą dar kartą paspausk 😀 )...
O toliau galima būtų paspekuliuoti. Gal, pvz, mouse'o rezoliucija yra maža, todėl plačiame ekrane juda didelėm atkarpom. Arba gal tai kaip nors susiję su "adaptive degradation", kai max'as bando "tausoti" freimus, todėl praleidžia kas kažkelintą iš jų. Taip pat ar driveriai (video, mouse) patys naujausi.. Galiausiai, ar su kita (nauja) scena viskas taip pat? Ir ar tai vyksta tik sub-mode, t.y, kai stumdai vertexus, edges ir kt, ar ir object-mode (pvz, stumdai teapot, kaip visumą)? Bei ar tie judesiai atkarpėlėm vyksta ir kai darai rotate, scale ar tik kai move?
Šiaip jei tai ne bugas, tai vardan pažinimo būtų įdomu išsiaiškinti kas gi ten išties vyksta, nes anksčiau ar vėliau visvien daugelis su tuo susidurs.
O toliau galima būtų paspekuliuoti. Gal, pvz, mouse'o rezoliucija yra maža, todėl plačiame ekrane juda didelėm atkarpom. Arba gal tai kaip nors susiję su "adaptive degradation", kai max'as bando "tausoti" freimus, todėl praleidžia kas kažkelintą iš jų. Taip pat ar driveriai (video, mouse) patys naujausi.. Galiausiai, ar su kita (nauja) scena viskas taip pat? Ir ar tai vyksta tik sub-mode, t.y, kai stumdai vertexus, edges ir kt, ar ir object-mode (pvz, stumdai teapot, kaip visumą)? Bei ar tie judesiai atkarpėlėm vyksta ir kai darai rotate, scale ar tik kai move?
Šiaip jei tai ne bugas, tai vardan pažinimo būtų įdomu išsiaiškinti kas gi ten išties vyksta, nes anksčiau ar vėliau visvien daugelis su tuo susidurs.
--
media
0 Taškai
mhm mhm. labai įdomu. o galimas variantas kad visgi čia dėl to kad su labai smulkiomis detalemis dirbama ir smalsu kad pvz būna tokių atvėju kai bandai dirbdamas su vertexais ar panašiai arti juos prisitraukti tai vaizdas nusikerpa. suprantat apie ką aš? ta prasme atrodo kad dar prie detalės nepriartėjus ekrame jos nebesimato, atrodo kad ji jau už nugaros, o noras yra prisitraukti labai arti. kur tai reguliuojasi? gal ten pat ir tas žingsnis. gal čia kažkas susiję su grafikos parametrais, taip kompas tausoja resursus?
--
a-d.lt
0 Taškai
detalė ir visas objektas dings už nugaros, jei modeliuoji 'perspective' lange. Nes perspective - vaizdas per kamera, ir kai ją arti pritrauki, pereiną kiaurai objektą. jei nori kad nepereitų išvis, o tik artintų naudok 'orthograpchic' langą. Tai vdinasi, tos atkarpėlės atsiranda tik 3d lange, o 2d ortografiniame ir wireframe - nėra?
--
media
0 Taškai
Pagal aprašymą, panašu, kad pas tave matavimo vienetų sistema netvarkinga. Customize>Units Setup...
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.