Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Blender - keletas klausimų

Forumai3DBlenderBlender - keletas klausimų

Žinutės: 46
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-06-17
Gruo 13, 2009
Chugworth sako:
Paskutiniu metu bandau perkąsti šią programą, ir atsirado keletas neaiškumų, kurių sprendimo nepavyko aptikti nei manual'e, nei kur kitur internete. Taigi:
1. Kaip viewport'e matyti tekstūras? Pasirinku "Textured" ties "draw type" nieko nerodo.
2. Kaip pasukti vaizdą iš galo? Tarkim galiu pasirinkti iš Front, Side, ir Top, kitų pusių nėra. Kai uždėtas background image, vaizdą pasuku su Numpad 4 ar 6, bet tada dingsta fono paveiksliukas.
3. Ar yra čia toks dalykas kaip 3dsmax'e "Smoothing groups"? Nes dabar galiu vientisą mesh'ą padaryti arba "Smooth", arba "Solid", o tokio kaip grupavimo neradau.
Na kolkas tiek, gal vėliau atsiras daugiau klausimų. Ačiū, jei kas nepatingėsit perskaityti ir atsakyti 🙂
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1369
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Gruo 13, 2009
SSSR sako:
1. arba views ---> show materilas in viewport as --->standart display with maps

2.yra ir kitos puses kaip back,left,right ir etc... ir seip naudog nafigatorius.

3. yra smooth groups kai konvertuoji objekta i edtible poly

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1369
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Gruo 13, 2009
SSSR sako:
oi blemba dabar supratau kad cia blender softui klausi 😀 DD nu jo jau man stogas pavaziavo nuo maxo!!!

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 46
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-06-17
Gruo 13, 2009
Chugworth sako:
Na dėkui, kad bent parašyt nepatingėjai 🙂
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1369
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Gruo 13, 2009
SSSR sako:
na palauk sektiek nes yra ir blenderistu cia 🙂 tikrai atsakys i tavo klausimus

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 3
Prisijungė: 2009-12-14
Gruo 13, 2009
Valdasm sako:
1. Viršuje ties game drop-down menu pasirink "Blender glsl materials" ir draw type - "Textured".
2. 3 numpade yra front ctrl+3 yra back, taip pat atitinkamai ir su 1 - top, 7 - right.
2.Tokio dalyko kaip ir nėr, bet galima mesho dalis atskirt ("P" edit mode), arba tiesiog daryti "set smooth" tik tiem poligonam kuriem reikia. Dar yra edge split modiferis: wiki.blender.org

0 Taškai

Žinutės: 46
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-06-17
Gruo 14, 2009
Chugworth sako:
Ačiū 🙂
0 Taškai

Žinutės: 46
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-06-17
Gruo 14, 2009
Chugworth sako:
Atsirado dar viena problema, dabar kai jau moku užsidėti tekstūras, kaip padaryti, kad jas visą laiką rodytų, o ne tik kai pažymėtas objektas?
0 Taškai

Žinutės: 3
Prisijungė: 2009-12-14
Gruo 14, 2009
Valdasm sako:
Jei turi omenyje kažką tokio kaip yra maxe "Material editor" tai toks dalykas man nežinomas blenderyje. Bet šeip visus objektus jų modiferius bei texturas gali žymėti "Outliner"`yje. Galima uždėti texturas ant kitų objektų jas dublikuoti arba linkinti.
wiki.blender.org
blender.org

0 Taškai

Žinutės: 3
Prisijungė: 2009-12-14
Gruo 14, 2009
Valdasm sako:
O gal ir nelabai galima taip graziai dirbi su tuo outliner (katik pabandžiau neišėjo nieko dragint) bet bentjau galima žymėti matyti visus objektus bei materialus/texturas kas palengvina navigacija.
0 Taškai

Žinutės: 1
Prisijungė: 2010-11-09
Lap 9, 2010
1987 vv sako:
Labas, programuotojai 🙂
turiu didelę problemą su Blender 2.5 programa, visiškai nemoku su ja dirbti, o šį semestrą turiu modulį, per kurį reikia sukurti filmuką šios programos dėka. Galbūt atsirastų norinčių man padėti ir pamokyti kaip su Blender 2.5 programa dirbti?
Tikrai nelikčiau skolinga 😉
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
Lap 9, 2010
Augis sako:
Reikėjo matyt į paskaitas vaikščioti, nes niekas nereikalauja atsiskaityti už dalykus, kurių nebuvo programoje 😉
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.