Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Blender naujokų klausimai

Forumai3DBlenderBlender naujokų klausimai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 2, 2016
romullus sako:
Importuojant OBJ failą, Blenderis visų objektų pivot pointus sumeta į scenos origin tašką. Kaip padaryti, kad jis išlaikytų originalius pivot pointus?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Sau 2, 2016
Armians sako:
nezinau del blenderio aisku.. bet man atrodo obj'tas pivotu niekada neislaikydavo?
+1 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 2, 2016
romullus sako:
O pliam, taip ir yra. Nu tikra velniava tuomet, teks naudoti FBXą :[

Dėkui už apšvietimą.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 562
Prisijungė: 2014-02-14
Sau 2, 2016
kgiedrius sako:
Jei taip nemėgsti FBX'o (nors nežinau dėl ko - normaliai ten viskas), tai pačiam Blender'yje labai paprasta pakeisti tų pivot'ų (origin'ų Blender'yje) koordinates. Žinoma, jei ten tik vienas kitas objektas ir į OBJ-tą eksportuoji pats.

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.