Žinutės: 986
                                            
                        Miestas: London
                    
                    
                    Prisijungė: 2006-06-25
                
                     
        
            
            
                Turiu nesuprantama beda su maya ir vray. Noriu nurenderinti wireframe naudodamas vray edgetex, bet kazkodel renderis pilnas artifaktu (kai kur matosi edge kurie nera matomi kamerai,o kaikur tiesiog juodi blokai gaunasi tarsi butu begale edge'u). Edgetex nustatymuose tikrai isjunkta reder unvisible edges. Su 3ds max'u tokiu bedu niekad nebuvo
Kas nors apsvieskit mane, nes sprendimo google nerandau.
                                
Paskutinis redagavo: phonex 2014-01-14, 01:29
                                                    
                             
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
         
     
        
        
            
                                    
                                                    
                                            
                            
                                            
                    Žinutės: 800
                                            
                        Miestas: Vilnius
                    
                    
                    Prisijungė: 2009-01-21
                
                     
        
            
            
                elementarus ir greiciausiai jau issprestas klausimas bet uzklausiu vistiek: - o modelis ar tvarkingas???
                                            
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
         
     
        
        
            
                                    
                                                    
                                            
                            
                                            
                    Žinutės: 986
                                            
                        Miestas: London
                    
                    
                    Prisijungė: 2006-06-25
                
                     
        
            
            
                jo viskas su modeliu gerai. Jokiu inverted ar overlaping poligonu ir t.t.
                                            
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
         
     
        
        
            
                                    
                                                    
                                            
                            
                                            
                    Žinutės: 986
                                            
                        Miestas: London
                    
                    
                    Prisijungė: 2006-06-25
                
                     
        
            
            
                tas pats vyskta su visais modeliais. Default'iniai (box, sphere ir t.t. ) nusirenderina gerai, taciau tik ka kanors padarius (bevel,extrude, instert edge loop etc.) prasideda tokios nesamones. Jau galva baigia susprogti.....
p.s. tai puikus pavyzdys kodel nekenciu mayos, o tokiu visokiu nesamoniu su maya yra begale. (niekad nesuprasiu kodel tai yra NO.1 softas cgi industrijoje...)
                                
Paskutinis redagavo: phonex 2014-01-14, 02:00
                                                    
                             
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
         
     
        
        
            
                                    
                                                    
                                            
                            
                                            
                    Žinutės: 800
                                            
                        Miestas: Vilnius
                    
                    
                    Prisijungė: 2009-01-21
                
                     
        
            
            
                o tai jau niekaip kitaip neiseina sufeikint to materialo? pvz jei uvekai tvarkingi tai issirenderini uvw mapsa  ir dedi kaip textura  🙂  .  o siaip tai jauciu galkokia istorija ten istrint reiktu ar resetint xformas pries dedant materiala. nelab su maya draugauju tai cia tokie baziniai patarimai kurie karts nuo karto padeda gyvenime  🙂  .
                                            
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
         
     
        
        
            
                                    
                                                    
                                            
                            
                                            
                    Žinutės: 986
                                            
                        Miestas: London
                    
                    
                    Prisijungė: 2006-06-25
                
                     
        
            
            
                history istrinta o kaip sufeikint materiala nzn. Man reikia ta motocikla nurenderinti univerui ir nebera laiko kazka daugiau daryt, beto tavo pasiulimas  su uv tai nelabai tinka nes tada tureciau sedet prie kiekvienos susiktos detales  ir bandyt padaryt idealius uv mapsus. 
                                            
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
         
     
        
        
            
                                    
                                                    
                                            
                            
                            Master
                
                    Žinutės: 2598
                                            
                        Miestas: KLP
                    
                    
                    Prisijungė: 2004-09-16
                
                     
        
            
            
                Būtų max'as, ne maya, galėčiau pasiūlyti n+1 sprendimo būdų. Jei nori pasinaudoti iriso pasiūlymu, tikrai nereikia unwrapinti rankiniu būdu, pakanka paprasčiausio automatinio unfold'o. Tik kad kūrviškai didelės rezoliucijos tekstūrą gautum renderint, jei norėtum bent kiek priimtino rezultato.
Šiaip gali pabandyti susirasti majai kažko panašaus į tai: 
itoosoft.com Tik vargiai ar rasi greitai ir dar nemokamą. Arba gali pats labai lengvai taip pasidaryti, jei sugebėsi surasti majoj atitinkamus įrankius:
                                                    
                             
            --
Viską žinau - nieko nemoku.
             
                                +1 Taškai