Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

DEl SMOOTH

Forumai3DModeliavimasDEl SMOOTH

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 18, 2005
InDIGO sako:
AS gaminu mashina ir padares meshsmooth man uzsiapvalina ir tai ko as nenoriu kad butu uzapvalinti ka daryti? ?

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Žinutės: 656
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-11-07
Rugs 19, 2005
Lwo sako:
arba kietint kampus ir rinktis kad i juos "kreiptu demesi" arba prideti papildoma edge loopa toje vietoje nes is esmes smoothas sulygina dvieju aukstiniu koordinate ir gaudamas vidurki padalina briauna esancia tarp ju ir naujai atsiradusia aukstine perkiale i ta vieta.
0 Taškai

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 19, 2005
InDIGO sako:
nu o kaip tai padryti 3dsmaxe nes man reikia kad pvz arku virs ratu nesusmoothintu ., spoilerio ir t.t. o jis viska padaro apvalaina... 🙁

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugs 19, 2005
romullus sako:
Kol neperprasi kaip dirba nurms (a.k.a. meshsmooth, turbosmooth), tol turėsi didelių problemų dirbdamas su poligonal subdivisionais. Mano patarimas tau būtų - pasiimk boxą, versk jį į editable poly, ant viršaus užsidėk meshsmooth arba turbosmooth modifikatorių, pereik atgal į editable poly ir įjungęs show end result su cut arba quick slice pradėk pjaustyti savo kubą ir tuo pačiu stebėk kaip keičiasi jau subdivaidinto objekto topologija. Dar geriau naudoti slice plane įrankį, tada pjaustymo procesas bus labai interaktyvus. Įsikirsti kokiu principu dirba nurms ir kur reikia pridėti papildomų linijų, norint gauti pageidautinos formos paviršių, turėtum labai greitai.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 19, 2005
InDIGO sako:
Va cia tai patarimas 😉 paprastas ir efektyvus tokio ir norejau ...tik ar pavyks... 🙂

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugs 19, 2005
romullus sako:
NURMS - Non Uniform Rational MeshSmooth. Turbūt geriausias paaiškinimas, kurį girdėjau atsakant į klausimą kas tai yra, būtų: "it's just fancy way to say meshsmooth" :]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 19, 2005
InDIGO sako:
Oki meginsiu 🙂 bet man visitek ten labai idomiai su tais apvalinimais is pradziu as galvojau kad tas apvalinimas dedamas tam tikroms vietoms o ne visai mashinai pto atvirksciai masciau galvojau gal dedamas NEapvalinimas kai kurioms vietoms nu vnz idomiai cia gaunasi ...... 🤔

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 19, 2005
InDIGO sako:
aj ir kur randasi tas "show end result " nes nerandu.....?

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugs 19, 2005
romullus sako:
Paieškok tokios mažos kolbutės modifikatorių steko apačioje.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 19, 2005
InDIGO sako:
aha radau...

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Žinutės: 84
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-11-20
Rugs 19, 2005
InDIGO sako:
Nepatikesit bet turbut supratau kaip padaryti 😀 DDD reikis prie krastu dar is abieju pusiu labai arti cutus padaryti 😀 DDDD
dekui romullus 😉

--

Life is game
Let`s play it!
0 Taškai

Žinutės: 23
Prisijungė: 2006-07-24
Lie 30, 2006
Trolis sako:
Cia jau beveik metai tai temai, bet jei kas skaitys, tai galima daryt gudriau nei cut'us, tiesiog chamferint briaunas, kuriu nenori, kad labai apvalintu.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.