CRYENGINE
sveiki, senokai nebuvau uzejes, malonu matyti veikianti puslapi su daugybe patirusiu 3d zmoniu. klausimas gal kas dirba cryengine ir galetu pasidalinti ziniomis? aciu
0 Taškai
Čia pas mus tai kažin ar atsiras kurie rimtai dirba su CE aš esu matęs, kad didieji forumai kartais turi atskiriem enginam subforumus kaip va pvz polycountas:
polycount.com
polycount.com
0 Taškai
Daugiau dirbančių Unity 3d rasi. Manau tai licenzijavimo ir indie tipo organizacijų Lietuvoje pasekmė.
0 Taškai
daug darbu darau lumion, ten viskas paprasta ir greitai, bet kazkaip parsisiunciau CE radau pamoku, skirtumas jauciasi, ypac interjere. tik beda su pernesimais is kitu grafikos varikliu tokiu kaip 3ds max. pvz bandau dbr kurti automobiliu biblioteka. o gaunasi po pernesimo kazkaip kvadratuotai, atspindziai atkartoja tinkla.niekaip negaliu suprasti kodel ir kur problema?
Paskutinis redagavo: inox 2014-02-20, 10:49
0 Taškai
ar exportindamas uzdedi viskam viena smoothing groups'a?
nes panasu kad pas tave kiekvienas poligonas savo normales turi.
beje, as cryengina labai minimaliai esu testaves, bet bent jau seniau budavo, kad jis tokiu kaip hard edge'u/ smoothing groupsu net galima sakyt nepalaiko. Jis fiziskai pasplitina tose vietose edgus
nes panasu kad pas tave kiekvienas poligonas savo normales turi.
beje, as cryengina labai minimaliai esu testaves, bet bent jau seniau budavo, kad jis tokiu kaip hard edge'u/ smoothing groupsu net galima sakyt nepalaiko. Jis fiziskai pasplitina tose vietose edgus
0 Taškai
visu pirma aciu ir jo, dariau smoothing groups... smooth, ir is edit mesh ir is edit poly, bandziau net is sketchup deti modelius, tas pats visur... 🙂 nesuprantu kodel ir kame problema
0 Taškai
hmm keista
o maxo viewporte gerai rodo? beje kokiu formatu exportini? fbx? UV'eka meshas turi?
o maxo viewporte gerai rodo? beje kokiu formatu exportini? fbx? UV'eka meshas turi?
0 Taškai
viewporte viskas ledas, importuoju maxe per cryexporter, sketchupe per playup tools, UV dejau, niekas nesikeicia 😀 bet jei sumazinu opacity CE nors 0.01%-modelis pasidaro koks ir turi buti, grazus ir aptekamas. mesiu as sita ideja jauciu. 😀
0 Taškai
i maxa bandziau ivairiai, .3ds, .max, fbx, o po konvertacijos is max per crymax plugin'a gaunasi .cgf, dar bandziau eksportuoti paprasta sfera, tai atrodo jog ne tinkle problema, o paciam atspindyje kuri kvadratais generuoja CE3, ir vel nesuprantu kodel??? 😀 gal cia softo ar sistemos trukumai?visus forumus israsinejau, nieksa neatsako 😀
0 Taškai
Dirbk sistemingai. Visu pirma, susirandi internete tvarkingą modelį cgf formatu, keli jį į CE. Jei verteksų normalių problema išlieka, vadinasi kažkas su su CE nustatymais pričiūdinta. Jei modelis vaizduojamas tvarkingai, reiškia eksportuoji blogai. Kai jau susirasi kurioj pusėj bėda, galėsi toliau siaurinti paiešką.
+1 Taškai
zodziu yra keli sprendimo budai,1 is ju- istrinam CE3 SDK 3.5.7 ir pakeiciam 3.4.5jis dar nelauzhe seideriu. 2 CE3 3.5.7 rasom "r_FullDeferredShading" ir padauginam dvigubai ta reiksme kuri ten nustatyta, dazniausiai reikia padauginti iki 2. simply perfect. jei kam bus idomu
0 Taškai
0 Taškai
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.