Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Substance Painter - klausimai klausimeliai

Forumai3DTexturing, LightningSubstance Painter - klausimai klausimeliai
«12345»

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Vas 10, 2016
samba sako:
Kadangi dabar krapstau sita daikciuka, tai sugalvojau sukurti viena bendra tema Substance Painter'iui.

Kodel man gali blogai iseksportuoti basecolor mapa? Visi kiti gerai, o va sitam gaunasi kazkokia tai makalyne, lyg butu net objektas neunvrapintas? Pacioj programoj viskas graziai atrodo, bet po eksportavimo totalus see. Su kitais objektais tokios nesamones nebuvo.
0 Taškai

Žinutės: 1408
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2005-01-04
Vas 10, 2016
krz3d sako:
Man nera taip buve, gal galetum parodyt kokia dali is base color kas ten gaunasi bus tada aiskiau
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Vas 10, 2016
samba sako:
oi, as tragediskai zioplai padariau, majoj uzdejau base color tilinga penkis kartus :D DDD

ir dar tiesa, o savos jau turimos base texturos neina niekaip uzkrauti ir paskui tarkim kokius purvus dapaisyti? ten tik dedasi kaip surpantu normal, ocl mapai ane?

Paskutinis redagavo: samba 2016-02-10, 13:18

0 Taškai

Žinutės: 1408
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2005-01-04
Vas 10, 2016
krz3d sako:
Galima, bet jeigu tarkim turi tik base color tada reikia ir kitus kanalus is kazkur pasigamint tai arba per substance designeri susikurt materialsa arba painteryje nustatyt, kad textura imtu is base color ir tada per levelius ir filtrus pasigamint reikiamus kanalus. Dabar pasibaigus mano licenzija painterio tai negaliu nuscreenshotint
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Vas 10, 2016
samba sako:
O kada prades tavo licenzija vel buti aktyvi? :)

dabar galvoju ar mes apie ta pati kalbam. as turiu objekta ir jo base testura ir noriu, kad jau substanceryje base color butu uzdeta ir paisyti toliau ka reikia ant virsaus.
0 Taškai

Žinutės: 513
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Vas 10, 2016
Armians sako:
jeigu teisingai suprantu, tai susikurk fill layeri, ir i jo color inputa isidek ta savo pradine textura
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Vas 10, 2016
samba sako:
aga, viskas gerai, nedaejo paciai :D

o tai jus su legaliom versijom sedit?
0 Taškai

Žinutės: 513
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Vas 10, 2016
Armians sako:
tuos gerus suprantingus dedes negaila palaikyt ;D
galetu daugiau softu buti ant tokios isperkamosios nuomos
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Vas 11, 2016
samba sako:
o su kokiais ten klavisais objektas pastatomas i front ar top view? neberandu per pamokas braukdama tos vietos.
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Kov 15, 2016
samba sako:
Nesuprantu, kuo tas SP jus zavi, as pastoviai vis ko nors pasigendu. Si karta double sided funkcijos.
0 Taškai

Žinutės: 1408
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2005-01-04
Kov 15, 2016
krz3d sako:
o ka ta funkcija turetu tiksliai daryt? rodyt polygonu vidine puse ar kazkaip paintint?
0 Taškai

Žinutės: 1408
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2005-01-04
Kov 15, 2016
krz3d sako:

Va ant dienu kaiptik Substance painter 2 iseina
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Kov 15, 2016
samba sako:
na yra objektas ne dvigubas, neturi galines ir priekines sieneles, nu tik viena puse, plane. ir kai isikeli i SP ten gi matosi tik viena puse, kai ziuri is kitos - kiaura. o jeigu tas plane yra lenktas, sunku teksturuoti. kai isikeli toki objekta i UE4 irgi matai kiaurai, ziurint pro viena puse, bet yra materialui funkcija double sided ir liux viskas.
0 Taškai

Žinutės: 513
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Kov 15, 2016
Armians sako:
visiem patinka del to kad dabar geras texturas gauti uztrunka nezinau.. penkis kartus greiciau nei seniau ir labai daug kas palengvinta. Sutinku, painteryje truksta dar labai daug featurse'u ir siaip yra daug neisprestu bug'u. Bet nieko tokio.. jei seniau (su mubox'u, Photoshopu, Mari ir pan) char'o drabuzius nuteksturint uztrukdavo kokia savaite (ta prasme tarkim gan realistikai atrodancius kur yra nemazai skirtingu materialu ir pan), tai dabar, ivedus PBR'a ir tokius toolsus kaip Allegorithmic'o ir Quixel'io soft'ai - uztrunka viena diena ir viskas tvarkinga, proceduriska ir customizuojama.
O del 2-sided, tai jo.. cia kaip ir su mesh'u hide'inimu neapgalvota. Bet siaip zaidimuose 2-sided materialai labai retai kada naudojami (gal nebent ant visokiu zolyciu plane'u, bet ir tai nevisada), nes renderinama visko dvigubai daugiau, o ten optimizacija gi vienas is svarbiausiu punktu. Dazniausiai paimama, padublikuojama modelio dalis kuri turi but dvipuse ir painvertinama. Taip renderinamas ne visas dvigubas meshas, o tik ten kur reikia
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Kov 15, 2016
samba sako:
man meshu slepimas nebetrukdo, tiesiog prisidedu daugiau materialu ir tuomet surinkineju photoshope. pagal uv jeigu nera daug smulkiu detaliu visai gerai.
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Kov 16, 2016
samba sako:
jeigu kam reikes, tai alt+shift+left mouse galima gauti top, side ir t.t. views.
0 Taškai

Žinutės: 513
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Kov 16, 2016
Armians sako:
ups, as kazkodel isivaizdavau kad atsakiau i ta tavo klausima... :D
siaip shortcutu ieskot zymiai patogiau dokumentacijoj, o ne tutorialuose:
support.allegorithmic.com/documentation/display/SPDOC/Shortcuts
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Kov 16, 2016
samba sako:
dekui, bet dabar kai susiradau pamokose ir nakti pasakyciau :D
0 Taškai

Žinutės: 513
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26

Žinutės: 196
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Kov 18, 2016
samba sako:
isidejau nauja versija, kazko leciau viskas dirba bet tiek to, galima gyvent. bet nebera dalies man visai mielu jau gatavu materialu. Eina kaip nors juos nukopijuoti i nauja versija?
0 Taškai
«12345»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.