Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Loist Test darbai

Forumai3DWIPLoist Test darbai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 6, 2011
Loist sako:
Šioks toks tvarkingas šiukšlynėlis test darbams.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
+1 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 6, 2011
Loist sako:
Muilas. Darytas pagal pamoką, norėjos išbandyti pačiam metodiką. Ką galiu pasakyti - greita, bet ne gražu. Aliuminėm dalim trūksta aliuminio tekstūros ir jausmo, jog ten aliuminis.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Kov 6, 2011
Kajuzas sako:
Gal tiesiog trūksta kažko, ką atspindėt?
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 6, 2011
Loist sako:
Mhm, gali būti, čia be jokio HDRI renderinta.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Kov 6, 2011
Kajuzas sako:
Tai paro su hdri kaip atroda
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 9, 2011
Rytis sako:
loist pametei blenderį ar kaip čia yra?
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 9, 2011
Loist sako:

Rytis sako:

loist pametei blenderį ar kaip čia yra?

Dėl ko pamečiau?

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 10, 2011
Rytis sako:
kad autodeskas kažkaip iliustruojasi
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 10, 2011
Loist sako:
Matomai ne taip mintį supratai 😀

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 11, 2011
Rytis sako:
ai 😀 man niekada nuotraukos iki galo neužkraudavo 😀 sr my bad
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 18, 2011
Loist sako:
Kažkokia nesąmonė gaunas. Gal kam šaus idėja kas per 3.14derastija čia gali būt?

Paskutinis redagavo: Loist 2011-03-18, 17:37

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Kov 19, 2011
irisas sako:
o tu nenori wire ir uvw parodyt nes tau tampo teksturas ir poliai negerai atrodo - toks ispudis kad lieciasi su kazkuo poligonai. ir dar kai uvw rodysi parodyk uzdejes checker textura.
0 Taškai

Žinutės: 150
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2006-05-27
Kov 19, 2011
STart sako:
tinkamai unwrapink bus viskas puiku be jokių artefaktų, tikriausiai esi suprojektavęs prokštumas į vieną tašką arba liniją todėl taip ir gaunas. sėkmės dirbant
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Kov 27, 2011
Loist sako:
Dar vienas test renderis. Vien HDRI apšvietimas.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Spa 19, 2013
Loist sako:
Po kelerių metų galima atgaivinti temą 😀 interjeras. Silpnokas. Labiausiai tai nepatinka pačiam "sniegas". Renderio nustatymai gan aukšti, o jis vistiek matosi. Ir dar gerokai apsiknisau, neuždėjęs tekstūrų ant kai kurių modelių. Tai pastebėjau kai buvo baigtas renderinimas. Teks vėl aukoti laiką ir iš naujo renderinti. Visi modeliai mano konstruoti.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Spa 19, 2013
Rytis sako:
sveikas, sniegas tai nebūtijnai dėl renderio setingsu gali būti 🙂
gražiai atrodo, patiko tas toks kaip ir "dulkiu fogas" nežinau ar specialiai taip meginai padaryti ,ar gavosi.
bet va kas viską gadina, tai labai keistas fokusas? kodėl tas staliukas taip iš fokuso?
0 Taškai

Žinutės: 369
Miestas: Šiauliai
Prisijungė: 2009-04-04
Spa 19, 2013
Loist sako:
Fokusa reiks keisti kai renderinsiu iš naujo visą sceną. Kadangi Cycles dar nepalaiko volumetric, tai mėginau konstruoti pats. Manau gavos šis tas, gal kiek per stipriai matos tik. Dar vat kas žiauriai krenta į akis pačiam, tai augalo, kur ant staliuko, lapų material'as. Nu žiauriai žiba 😀 Atrodo kaip plastikinis. Manyčiau dar galėčiau su apšvietimu pažaisti. Kol kas sceną apšviečia tik vienas šviesos šaltinis. HDRI taip pat yra, bet uždaroj erdvėj jo nesimato. Už lango tėra tik plane su dangaus tekstūra, medžiai irgi tik plane su Alpha. dar reiks pakoreguot scena 🙂 Beje viskas buvo atlikta Blender'yje.

--

'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''
Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai

Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Spa 19, 2013
ES sako:
Jo, būtinai su apšvietimu pažaisk. Nes per tamsu gerokai.
0 Taškai

Žinutės: 563
Prisijungė: 2014-02-14
Kov 1, 2014
kgiedrius sako:
Labas, neturėdamas ką veikti (arba tingėdamas) landžiojau po WIP'us ir užsiroviau ant šito. Laiko matau jau daug praėjo, bet gal dar į temą...
Gražus renderis man patiko 🙂 . Pirmiausia, kas mane suintrigavo, tai saulės šviesos pluošte suimituotas volumetric'o efektas. Geras. Jeigu jį išgavai su Nodes, gal gali pasidalinti screenshot'u ar nuorodą kokią nors mestelti?
Dėl triukšmų scenoje, jei gali, irgi parodyk nustatymų screenshot'ą, nes man, kol kas, kažkaip jų pavyksta išvengti. O su augalu, be apšvietimo, dar pabandyk pažaisti ir su jo materialais, pvz.: panaudoti Subsurface Scattering shader'į.

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.