Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Mano pirmas darbas

Forumai3DWIPMano pirmas darbas
«12»

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 23, 2005
ici45 sako:
Sugalvojau padaryti toki paveiksli... Vidury kokios tai pievos begalines stovi stalelis, shachmatu lenta pabire keli sachmatai, nuversta viena kede.... Nusprendzhiau, kad viskas turetu buti pilkshva, tik shachmatai raudoni...

Stai ir pradzhia, kol kas tik stalelis



Ir stalelis su staltiese



CIA JEI PAGEIDAUJATE PAMTYTI STALELI ISH ARCIAU

Kadangis esu pradedantysis man reikes daug pagalbos...
Shtai keli klausimai...

Ar ne per didelis darbas pradedanciajam?

Jei, ne per didelis darbas, tai kajp padaryti tokius zholes stiebelius?

evermotion.org

(cia visas tutorial'as evermotion.org )

Gal kas nors zhino kur yra tutorial'as, kuris moko padaryti sachmatu figureles 9ash ji maciau, bet pamirshau kur 🙁 )

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2005-02-05
Lap 23, 2005
Brokenbone sako:
Tuos žolės stiebelius, tai paprasčiausiai sumodeliuok 😉 jeigu nežinai kaip, tai daryk iš plane'o arba su line. Juk ten nesunku, bet jeigu tu nesugebi sumodeliuoti tokių dalykų, tai net nežinau kaip tau ten sektųsi daryti visą kitą...
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 24, 2005
ici45 sako:


Nu va figurele shachmato jau pagaminta... Taip ir nesupratau kajp ten ta zholyte daryt 🙁 gal gali kas nors paaishkint?

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 25, 2005
ici45 sako:


Shiek tiek pasistumejau - jau sukuriau stibelius

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Lap 25, 2005
krz3d sako:
patarciau sumodelint 20 -30 skirtingu stiebeliu nes jei visi vienodi bus vaizdas bus labai neidomus ir nenaturalus
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 26, 2005
ici45 sako:
Daug darbo... Nu bet pabadysiu 🙂 ... O kodel kai padarau SCATTER jie man skraido visaip..?

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Site Admin
Žinutės: 563
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2003-11-25
Lap 26, 2005
noen sako:
e nu nedekit full size imagu i foruma!

--

Tu esi čia!
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 26, 2005
ici45 sako:
Padariau dezhimt... gal uzhtex?
img509.imageshack.us

P.S. Kai paspaudzhiu F9 man visalaik nufotkina su juodu fonu... Kaip pakeist fono spalva?

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Lap 26, 2005
krz3d sako:
padariai desimt ir visi vienodi padaryk visai isikraipiusius kokia gelyte sumodelint ar dar ka nu krc kad visi atrodytu skirtingai ir dar tie stiebeliai turetu but is koki 2-4 poliu nes kitiap nenurenderinsi normaliai
o del scatter tai patikrink "perpendicular" opcija
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 26, 2005
ici45 sako:
img273.imageshack.us

va cia parodyta ish kiek tu poliu (kiek suprantu) padaryta... O kaip padaryti ta hairfx? Sugalvojau padaryti smilgu su pukuciais

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 499
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-10-30
Lap 27, 2005
Lauriz sako:
na kaip zolytei tai daugoka sakyciau 🙂

--

Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Lap 27, 2005
ici45 sako:
E, nu tai kas nors pasakykit kaip padaryt ta hair fx 🙁

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 196
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2005-02-05
Lap 28, 2005
Brokenbone sako:
hair fx yra pluginas. Jo kartu su 3ds max nebuna. Tai atskiras paketas. Jei naudotum 3dsmaxd 7.5 arba 8, tai jame butu hair and fur modifieris, su kuriuo gali padaryti ta pati. Su 7 maxu gali naudoti tik scatter buda, jei neturi jokiu papildomu modifieriu kaip ornatrix ar tas pats HAIR FX.
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Gruo 7, 2005
ici45 sako:
img487.imageshack.us

Gal gali kas nors pasakyti, kaip reikia padaryti, kad vidury shios figuros butu tarp vienas vertex'as? Ar tai imanoma?

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Gruo 7, 2005
romullus sako:
Ištrink vidurinį poligoną, pereik į border mode, pažymėk viną iš kraštinių linijų, spausk shift ir paskeilink truputi, taip sukurdamas krūvą naujų poligonų, pereik į vertex mode, sužymėk visus kraštinius verteksus ir spausk collapse. Judink smegenis.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Gruo 8, 2005
ici45 sako:



sukuriau dar viena koja

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Gruo 13, 2005
ici45 sako:
Gal galit kas nors pasakyt (parashyt tiksliau) kaip padaryti, kad figuros butu pershvieciamos?

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 19
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-03-11
Gruo 13, 2005
keksas sako:
modeliuojant ar renderinant? jeigu modelinant tai properties->see-throught, o renderinant tai transparency prie material nustatymu reguliuok
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Gruo 13, 2005
ici45 sako:
Aciu 😀

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai

Žinutės: 55
Prisijungė: 2005-11-03
Gruo 13, 2005
ici45 sako:
Convert the cylinder to an Editable Mesh, or Editable Poly if that floats your boat. I am not that familiar with edit poly, so some functions may vary. I suggest you use edit mesh for now. In (Element) mode, select the leg and move it about 30 units to either side in the front viewport. In (Vertex) mode, use the scale, move and rotate tools to make the pants look somewhat like this. Start on the top and work with the verts segment by segment downwards. Remember to scale on all three axes so the pants wont look even in the front viewport. Delete the top and bottom cap polygons.


img187.imageshack.us

(nelabai cia ishkirp gavos 🙁 )

Visas tutorial'as 3dtotal.com

--

tU SmiRdI !!!
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.