Paskutinis redagavo: sttw 2010-10-29, 10:28
sttw - BobbyErb W.I.P.
nu neblogas padariukas. man graziai ziurisi. Nuteksturink tinkamai ir bus ledas.
0 Taškai
Galetum patvarkyt tas skaidulas kad jos lygesnes butu nes dabar matosi tokiu bangeliu arba kad jos eitu kaip raumenys ar kasnors pan.. nes dabar artodo kaip ivairiausiu detaliu kratinys. Dar reiketu padirbet prie veido nes toks labai beformis blobas dabar
0 Taškai
toks ispudis kad tie padarai cia yra du ir jie dauginasi, orgija kazkokia matyt del tu rankyciu, nes jos taip graziai ant uzpakalio ar galvos ar kas ten bebutu, padetos, lyg rakuciu poza x]
0 Taškai
nu pas taves ir vaizduote 😀 DDDDD
nice!
nice!
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Pačio modelio čia apie 60/75%, gerai pastebėta krz3d, ties tuo dar padirbėsiu.
BW jis čia vienas... 😀 pats su savim žaidžia.. 😀 O jeigu rimtai, tai ateityje galbūt darysiu šiokią tokią animaciją jo, tai jis, su tomis rankutėmis laikytųsi kad nenuvirst viršutinė kūno dalis ant žemės, kai bus susisukęs.
SSSR pagadintas aš žmogus, ką padarysi...
BW jis čia vienas... 😀 pats su savim žaidžia.. 😀 O jeigu rimtai, tai ateityje galbūt darysiu šiokią tokią animaciją jo, tai jis, su tomis rankutėmis laikytųsi kad nenuvirst viršutinė kūno dalis ant žemės, kai bus susisukęs.
SSSR pagadintas aš žmogus, ką padarysi...
--
about.me
0 Taškai
visko nesakysiu, nes ne visi nori girdėti tą "viską"....
O šiaip tai toks labai savotiškas kaip 3d darbas. Daug ką jau paminėjo, ką būčiau pasakęs, todėl nekartosiu. Pats modelio stilius įdomus, galima jį vystyti toliau ir panaudoti kituose darbuose. Pvz., man laba graži vieta yra ten, kur prasideda nuo kelio, tada blauzdos ir tad ilga pėda. O "pirštų galai", tai jau iškrenta bendro formų konteksto — visai kitokios formos, nei pats modelis. Veidas tikrai reikalauja dėmesio, neišraiškingas todėl pradingsta tarp kitų formų. Ai, dar tos rankytės tokios mielos.
O šiaip viską, manau, darei maxe, o zbrushe tik su move įrankių truputi pajudinai tas skaidulas, bei "paboksinai" stambesnes formas, ar ne?
O šiaip tai toks labai savotiškas kaip 3d darbas. Daug ką jau paminėjo, ką būčiau pasakęs, todėl nekartosiu. Pats modelio stilius įdomus, galima jį vystyti toliau ir panaudoti kituose darbuose. Pvz., man laba graži vieta yra ten, kur prasideda nuo kelio, tada blauzdos ir tad ilga pėda. O "pirštų galai", tai jau iškrenta bendro formų konteksto — visai kitokios formos, nei pats modelis. Veidas tikrai reikalauja dėmesio, neišraiškingas todėl pradingsta tarp kitų formų. Ai, dar tos rankytės tokios mielos.
O šiaip viską, manau, darei maxe, o zbrushe tik su move įrankių truputi pajudinai tas skaidulas, bei "paboksinai" stambesnes formas, ar ne?
--
media
0 Taškai
Kodėl nusprendei, kad nenoriu visko girdėti?
Dėl iškritimo iš bendro formų konteksto, tai jau sakiau, kad čia apie 60/75% modelio ir dauguma dalių dar nėra užbaigtos... Viskas įgaus bendrą vientisą stilių...
O šiaip tai ne. Darau su Maya ir skulptinimo ar pluginų nenaudojau, viskas modeliuota rankiniu būdu, kaip senais gerais laikais... 😉
Dėl iškritimo iš bendro formų konteksto, tai jau sakiau, kad čia apie 60/75% modelio ir dauguma dalių dar nėra užbaigtos... Viskas įgaus bendrą vientisą stilių...
O šiaip tai ne. Darau su Maya ir skulptinimo ar pluginų nenaudojau, viskas modeliuota rankiniu būdu, kaip senais gerais laikais... 😉
--
about.me
0 Taškai
Ai, dabar kai permečiau, tai, atrodo, viską ir pasakiau, tad tiesiog ignoruok tą "viską" 😀
O dėl tų "senų gerų laikų" tai jau, tai jau... nesutikčiau 🙂 Plaukai šiaušiasi, kai pagalvoji, jei nebūtų skulptinimo programų ir 90% viso modeliavimo tektų atlikti "outside" ZBrush stumdant po vieną vertex'ą... Nors tavojo modelio atveju, tai tinkamiausias ir būtų "old school" sprendimas... 🙂 Bet tas didžiąsias mases vis tiek reiktų skuptinti. Negi modeliuosi (poly-modeling) veidą?
O dėl tų "senų gerų laikų" tai jau, tai jau... nesutikčiau 🙂 Plaukai šiaušiasi, kai pagalvoji, jei nebūtų skulptinimo programų ir 90% viso modeliavimo tektų atlikti "outside" ZBrush stumdant po vieną vertex'ą... Nors tavojo modelio atveju, tai tinkamiausias ir būtų "old school" sprendimas... 🙂 Bet tas didžiąsias mases vis tiek reiktų skuptinti. Negi modeliuosi (poly-modeling) veidą?
--
media
0 Taškai
Atsimenu tuos laikus kai pradejau mokinstis sculptint ir visi zbrusha skaite uz "cheatinima" gerai kad neklausiau...
0 Taškai
ten ant nugaros sraigtai kazkokie ar laikrodis? 😀
seip patinka man stiliukas tavo 🙂 keep up
seip patinka man stiliukas tavo 🙂 keep up
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.