Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

dėl unreal engine 4.6

ForumaiBendrasPagalba, patarimaidėl unreal engine 4.6

Žinutės: 125
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2013-07-20
Gruo 21, 2014
Mariuxxx sako:
yra problema- susimodeliuoju kambarį kaip vieną meshą ir palieku duris iškirptas blenderyje , po to exportuoju i unreal engine tačiau negaliu pro tas duris įeiti į kambario vidų nes programa visą kuba tiesiog supranta kaip colision objektą. Žinau, kad galima sienas exportuot kaip sugrupuotus atskirus objektus, tada su colision jokių problemų nekyla, bet ar tai yra vienintelis būdas ?
0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Gruo 21, 2014
Armians sako:
collision meshus tiesiog rankom susideliok is box'u ir exportintink kambari ir collision meshus i viena fbx'a. Jei gerai atsimenu, nieko ten setupint nereikes, tiesiog collision meshus pavadink teisingai (UCX_wall1, UCX_wall2 ir pan (GALIU IR KLYST DEL PAVADINIMU! labai seniai dariau, tai tiesiog pasisikaityk help'e)) Esme ta kad siena su durim sudarys trys boxai - box'as virs duru ir po box'a is sonu. Collision mesh'ai gali buti tik convex shape'ai (nezinau kaip lietuviskai) todel automatiskai tau ir nepadaro skyles duryse

Paskutinis redagavo: Armians 2014-12-21, 12:07

+1 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Gruo 21, 2014
Armians sako:
Del pavadinimu, jei tavo assteo vardas yra pvz "Walls", tai visi collision mesh'ai bus UCX_Walls_00, UCX_Walls_01, UCX_Walls_02 ir t.t.
+1 Taškai

Žinutės: 125
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2013-07-20
Gruo 22, 2014
Mariuxxx sako:
dekui
0 Taškai

Žinutės: 1
Prisijungė: 2015-03-28
Kov 28, 2015
achaahaa sako:
Esme ta kad siena su durim sudarys trys boxai - box'as virs duru ir po box'a is sonu. Collision mesh'ai gali buti tik convex shape'ai (nezinau kaip lietuviskai) todel automatiskai tau ir nepadaro skyles duryse

spanishprograms - free spanish lessons online
0 Taškai

Žinutės: 7
Miestas: London
Prisijungė: 2013-01-26
Kov 29, 2015
Ed_ sako:
Jo collision sudek pats blenderyje ar ka tu ten naudoji kaip minejo zmones virsui ir bus viskas ok 🙂

Del pavadinimu, visus collision boxes kurias sukursi tai sienai gali combinint i viena objekta pries exportindamas, ir tada ta objekta pavadint taip pat kaip tavo siena, tik su UCX_ pries tai pvz UCX_Wall. Tik neistrink jokiu faces tuose collision mesh'uose, t.y. jie negali turet jokiu skyliu 😉

Ir dar vienas dalykas, patikrink import options kai importinsi ta modeli i UE4, ir jeigu "One Convex Hull Per UCX" yra ticked, tai untick'ink

Paskutinis redagavo: Ed_ 2015-03-29, 04:57

0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.