Deja, ieškojimų stadijoje atsirėmiau į vieną kliūtį, kurios kol kas nesiseka protingai išspręsti. Dėl savo specifikos, normalus lapų materialas dažniausiai privalo turėti dvi colour (front ir back) ir tik vieną opacity tekstūras. Bėda tik, kad fiziškai fotografuojant tipišką medžio lapą, praktiškai neįmanoma nufotografuoti abiejų jo pusių taip, kad paskui nuotraukas sudėjus vieną ant kitos, jos sutaptų idealiai. Prisegtame gif paveiksliuke matosi kaip dažniausiai gaunasi.
Dabar man reikia surasti kažkokį patogų būdą, kaip vienos tekstūros kontūrą morfinti į kitą. Įvairios veidų morfingo programos, kaip kad magicmorph, fantamorph ir t.t. iškart atkrenta, nes yra per daug primityvios, o ir daro ne visai tai ko reikia.
Kiek paieškojęs, radau, kad after effects turi filtrą reshape, kuris iš pirmo žvilgsnio yra būtent tai ko man reiktų. Tačiau, a) neturiu dabar AE, o ir mano patirti su šituo soft'u yra apgailėtinai menka ir b) turiu bjaurų įtarimą, kad jam netinka bitmap tipo mask'ės ir jam kaskart reikės rankomis tampyti vektorius maskinant, kas yra visiškai nepriimtina.
Tai štai, sėdžiu dabar visai be idėjų ir nežinau nuo kurio galo pradėti. Jei kas turit minčių ta tema, mielai išklausyčiau.
Paskutinis redagavo: romullus 2014-06-24, 22:14