Autodesk perka Alias
Autodesk perka Alias uz 182 milijonus $.
Sutarties vykdymas turetu uztrukti nuo 4 iki 6 menesiu...
Tiems kas pirma karta girdi siuos pavadinimus tai apytiksliai aiskinant 3d max... programos gamintojai perka Maya programos kurejus. Kitais zodziais susijungia dvi pagrindines 3d industrijos firmos... 3d max vartotojai - laukite rimtu pokyciu ateinancioje 3d max versijoje 🙂
0 Taškai
Greitai pokiciu nebus, manau reiks palaukti kokius metelius kitus, kol iseis naujas softas
Pagyvensim pamatysim 🙂
Pagyvensim pamatysim 🙂
--
Dazau dangu
0 Taškai
Man tik dabar labia idomu ar jie gamins du acskirus paketus ar viena galinga, ar tiesiog maya su maxo papildais ir maxa su maya papildais.. nelabai suprantu kam jie pirko? labai jau stiprus konkurentai? 🙂 nu laukiam laukiam 3dsmax 9 paziuresim kas bus 🙂
--
Skype - mcandriuxa
0 Taškai
manau tiesiog pageres ju tarpusavio integracija aip pvz maxo ir autocado
0 Taškai
pala pala... Juk Autodesk yra tik leidejas. Max'a kure Discreet!!! Tai tiesiog autodeskams bus proga dar pinigeliu uzsidirbt.
0 Taškai
Pagyvensim pamatysim kaip cia bus su max'u ir su maya 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Kad nei max'as nei maya nedings tai praktiskai garantuoju 99% (konkurencija tarp softu turi islikti), o siaip ko gero turetu stipriai pagereti (bent jau nemazai naujoviu atsirasti) abu softai...
0 Taškai
tikiuosi maya bus lengviau valdyti, pvz objektus vartyti taip kaip maxe, o tai dar po siai dienai nezinau kaip ten kamera sukioti 😀
0 Taškai
"Kad nei max'as nei maya nedings tai praktiskai garantuoju 99% (konkurencija tarp softu turi islikti)"
turi...bet pagalvok autodesko akimis, jei nelieka konkurencijos gali laisvai didinti kainas su žinia, kad vistiek nupirks 🙂
čia kaip ir naftos kainos lt, brangu, nes yra vienvaldystė, jei atsirastų konkurencija vienas už kitą norėtų pigiau daryt, kad daugiau pirktų...na čia tik IMHO aišku....
turi...bet pagalvok autodesko akimis, jei nelieka konkurencijos gali laisvai didinti kainas su žinia, kad vistiek nupirks 🙂
čia kaip ir naftos kainos lt, brangu, nes yra vienvaldystė, jei atsirastų konkurencija vienas už kitą norėtų pigiau daryt, kad daugiau pirktų...na čia tik IMHO aišku....
--
Every expert was once a beginner...© Kaksht#cg -computer graphics
0 Taškai
niekas nieko nepasikeis ir neprisigalvokit nesamoniu 🙂 kaip buvo viskas senose veziose taip ir lix.. susijunge i bendra pinigu katila ir viskas..
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
Niekas neperka kompanijos vien dėl to, kad galėtų panaudoti kokį nors jos genialų sprendimą. Tam užtenka nusipirkti tą užpatentuotą funkciją.
Niekas neperka konkurento už 182.000.000 USD tam, kad pasiimtu iš jo produkto gerąsias savybes, jį "numirdintų" ir patobulintų savąjį produktą. Kaip suprantu, buvo parduotos kompanijos akcijos, o ne patentai ir source, tad personalas turėtų nesikeisti. Dvi kūrėjų komandos ir toliau tobulins savo produktus, konkuruos tarpusavyje semdamiesi vieni iš kitų patirties, o jų pasiektas pelnas nubyrės į tą pačią sąskaitą. Taigi žmonės nepereis nuo Maya prie 3D Studio Max vien dėl to, kad pasikeitė savininkai, nes kiekvienam pačio pasirinkta programinė įranga yra priimtiniausia ir sunkiai pakeičiama.
Dar vienas finansinis niuansas: jei 3DsMax ir Maya būtų sujungtos ir nekonkuruotų, tam "Super galingam 3D paketui" atsirastų opozicija (nesidomiu 3D, tad ne daug išmanau apie šias programas, bet manau, kad panašių programų tikrai yra). Autodesk tuo tikrai nesuinteresuota, tad jai geriau, kad visos diskusijos ir pan. vyktų apie 3DsMax ir Maya, taip nepalikdami vietos konkurentams.
Pavyzdys: CocaCola corp. priklauso CocaCola, Fanta, Sprite ir dar keli, bet šie gėrimai TV ekranuose konkuruoja, tad mes parduotuvėje renkamės tą, kuris patinka labiau arba tą, kurio reklaminė kampanija geresnė, nepaisant to, jog jų gamintojas tas pats. Apie Pepsi ir kitus CocaCola pakaitalus dažniausiai net negalvojame, nebent žiūrime į kainą. Vaizdžiai sakant, žmonės renkasi taip: 20% Cola, 20% fanta, 20% Sprite, 20% Pepsi grupė ir 20% kiti. Bulvių traškučių gamintojai elgiasi kitaip: visi produktai reklamuojami tuo pačiu metu, tad parduotuvėje mes renkamės Lays arba Estrella, o ne Lays su sūriu arba Lays su grietine ir svogūnais, nes jie reklamoje nėra išskiriami. Traškučių rinkos modelis galėtų atrodyti taip: 20% Lays, 20% Estrella, 20% Tafel ir 40% kiti.
Iš savo subjektyvaus komentaro darau išvadą: CocaCola turi 60% rinkos, Lays - 20% (skaičiai nurodo ne pardavimus, o pirkėjo galimybę pasirinkti). Manau, tai yra dėl skirtumų marketinge. Spėkit, kokią taktiką pasirinks Autodesk?
Neturėčiau taip kalbėti, nes nesu nei ekonomikos mokslų daktaras, nei marketingo specialistas, bet išreiškiau savo nuomonę, nes turėjau laisvo laiko 🙂 .
Niekas neperka konkurento už 182.000.000 USD tam, kad pasiimtu iš jo produkto gerąsias savybes, jį "numirdintų" ir patobulintų savąjį produktą. Kaip suprantu, buvo parduotos kompanijos akcijos, o ne patentai ir source, tad personalas turėtų nesikeisti. Dvi kūrėjų komandos ir toliau tobulins savo produktus, konkuruos tarpusavyje semdamiesi vieni iš kitų patirties, o jų pasiektas pelnas nubyrės į tą pačią sąskaitą. Taigi žmonės nepereis nuo Maya prie 3D Studio Max vien dėl to, kad pasikeitė savininkai, nes kiekvienam pačio pasirinkta programinė įranga yra priimtiniausia ir sunkiai pakeičiama.
Dar vienas finansinis niuansas: jei 3DsMax ir Maya būtų sujungtos ir nekonkuruotų, tam "Super galingam 3D paketui" atsirastų opozicija (nesidomiu 3D, tad ne daug išmanau apie šias programas, bet manau, kad panašių programų tikrai yra). Autodesk tuo tikrai nesuinteresuota, tad jai geriau, kad visos diskusijos ir pan. vyktų apie 3DsMax ir Maya, taip nepalikdami vietos konkurentams.
Pavyzdys: CocaCola corp. priklauso CocaCola, Fanta, Sprite ir dar keli, bet šie gėrimai TV ekranuose konkuruoja, tad mes parduotuvėje renkamės tą, kuris patinka labiau arba tą, kurio reklaminė kampanija geresnė, nepaisant to, jog jų gamintojas tas pats. Apie Pepsi ir kitus CocaCola pakaitalus dažniausiai net negalvojame, nebent žiūrime į kainą. Vaizdžiai sakant, žmonės renkasi taip: 20% Cola, 20% fanta, 20% Sprite, 20% Pepsi grupė ir 20% kiti. Bulvių traškučių gamintojai elgiasi kitaip: visi produktai reklamuojami tuo pačiu metu, tad parduotuvėje mes renkamės Lays arba Estrella, o ne Lays su sūriu arba Lays su grietine ir svogūnais, nes jie reklamoje nėra išskiriami. Traškučių rinkos modelis galėtų atrodyti taip: 20% Lays, 20% Estrella, 20% Tafel ir 40% kiti.
Iš savo subjektyvaus komentaro darau išvadą: CocaCola turi 60% rinkos, Lays - 20% (skaičiai nurodo ne pardavimus, o pirkėjo galimybę pasirinkti). Manau, tai yra dėl skirtumų marketinge. Spėkit, kokią taktiką pasirinks Autodesk?
Neturėčiau taip kalbėti, nes nesu nei ekonomikos mokslų daktaras, nei marketingo specialistas, bet išreiškiau savo nuomonę, nes turėjau laisvo laiko 🙂 .
--
We will...
0 Taškai
prie viso sito noreciau paklausti... prie ko cia mentai? 😀
--
Tu esi čia!
0 Taškai
Geras klausimas. Gaila, kad nenumačiau, jog jis gali iškilti perkaičius mano marazmą...
--
We will...
0 Taškai
As pritariu Midro, pats norejau kazka panasaus parasyti, bet tingejau viska destyti...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.