CG Event Vilniuje
Sveiki,
Organizatoriai patys kažkaip nesiviešina, tai štai: Vilniuje rugsėjo 5 dieną vyks CG konferencija.
cgevent.eu
Organizatoriai patys kažkaip nesiviešina, tai štai: Vilniuje rugsėjo 5 dieną vyks CG konferencija.
cgevent.eu
+2 Taškai
As irgi planuoju varyti. Kiek girdejau tai cia didziausia pabaltijo valstybese CG konferencija, geda butu nenueiti 🙂
+1 Taškai
Praneskit vieliau cia, kas ten gero buvo. Aciu
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Aš, matyt, irgi būsiu. Tarp kitko, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos nariams bilietai už pusę kainos (gal kai kurie esat nariai, bet nematėt naujienos LŽKA grupėj facebook'e 🙂 ).
0 Taškai
Teims, kas nebuvo ir įdomu kas buvo. Trumpai iš savo pusės ten kur buvau:
FrostFX: creating digital liquids for commercials
Marko Post, Andres Kluge, Martin Turu/FrostFX/Tallinn
Realiai pasakė, kad skysčių simuliacijos sudėtinga, užima daug laiko, parodė keletą pvz, bet nieko technical ar (bent jau man) naudingo ir parodė kaip greitai renderina Octane.. po visko pečiais patrukčiojom ir sarkastiškai pasakėm, kad nu jo daug sužinojom.
Mari 3: the perfect fit for the most challenging VFX, animation or games production
Martin Mayer/Creative Specialist/The Foundry/London
Dalį laiko pristatinėjo kas naujo Mari 3, vėliau rodė examples ir tada kažkaip mane pametė, negaliu per daug komentuot, bet iš principo pusė velnio.
Bringing intelligence to motion capture
Andy Ray/ Sales Director/ Vicon /London
Self promo...
VR&AR as most efficient tools for future prototyping & future-experience
Monika Bielskytė/Strategic Consultant & Creative Director/Paris/Los Angeles
Daug įdomių minčių, šiek tiek apie investicijas, apie technologijų panaudijoma etc etc, bet daugiausia ir geriausia diskusija apie tai vyko afterparty ir after afterparty. Super fun ideas about VR..
3ds Max 2016 workflows in Game Cinematics: Ubisoft the Crew
Alex Horst/Production specialis/Autodesk/Munich
man kaip Maya guy (3ds Max'ą naudojau prieš kokiu 5 metus), tai visai patiko, daug tools'ų, features'ų ir t.t. ir šiaip įdomių dalykų pripasakojų, kaip kad maxas buvo naudojamas kaip level editorius GTA 5 ir kiek supratau tai visas game worldas buvo sutalpintas į vieną sceną (jeigu gerai supratau) buvo visai cool..
Cinema 4D Autorigger and CMotion - Character rigging and animation for everyone
Glenn Frey/Production Marketing Specialist/MAXON Computer
Bene linksmiausia konferencija, prisijuokėm kaip reikalas, nuotaika buvo puiki Glenn labai puikiai ir su užsidegimu viską pristatė/prisistatė ir parodė. Nauda? Jo, bent jau man nenaudojančiam C4D radau dalykus kur ateityje manau tikrai prisėsiu..
Vienas iš PVZ buvo kaip suriggint ir suanimuot voro ėjimą, per nelygų terrain'ą, tai visa tai padarė per kokias 10min greitis-valdomumas-kokybė, cool.
A Dream team for concept art
Virginie Bourdin/VFX Art Director/The Art of Direction Ltd/London
Mind blown.. Geriausias talk'as, kuris vietoj valandos užtruko 1val. 40min. bet buvo įdomu ir verta klausytis kiekvieną minutę. Vienintelis talk'as (tikriausiai) kur buvo draudžiama filmuoti ar fotografuoti, rodė daug conceptų, kurie niekur nepublikuojami iš tokių filmų kaip Edge of tomorrow, Man of steel, Prometheus.. Man asmeniškai vien dėl šio talk'o buvo verta eit.. ir aftery daug labai pripasakojo..
O vėliau afterparty..
dar vėliau afterparty 4 afterparty..
Senos/naujos pažintys, pokalbiai su kalbėtojais etc..
Ir tada lėtas ir tamsus sekmadienis..
Apibendrinant kuo labiau į vakarą tuo smagiau, įdomiau, linksmiau, naudingiau... buvo fun..
FrostFX: creating digital liquids for commercials
Marko Post, Andres Kluge, Martin Turu/FrostFX/Tallinn
Realiai pasakė, kad skysčių simuliacijos sudėtinga, užima daug laiko, parodė keletą pvz, bet nieko technical ar (bent jau man) naudingo ir parodė kaip greitai renderina Octane.. po visko pečiais patrukčiojom ir sarkastiškai pasakėm, kad nu jo daug sužinojom.
Mari 3: the perfect fit for the most challenging VFX, animation or games production
Martin Mayer/Creative Specialist/The Foundry/London
Dalį laiko pristatinėjo kas naujo Mari 3, vėliau rodė examples ir tada kažkaip mane pametė, negaliu per daug komentuot, bet iš principo pusė velnio.
Bringing intelligence to motion capture
Andy Ray/ Sales Director/ Vicon /London
Self promo...
VR&AR as most efficient tools for future prototyping & future-experience
Monika Bielskytė/Strategic Consultant & Creative Director/Paris/Los Angeles
Daug įdomių minčių, šiek tiek apie investicijas, apie technologijų panaudijoma etc etc, bet daugiausia ir geriausia diskusija apie tai vyko afterparty ir after afterparty. Super fun ideas about VR..
3ds Max 2016 workflows in Game Cinematics: Ubisoft the Crew
Alex Horst/Production specialis/Autodesk/Munich
man kaip Maya guy (3ds Max'ą naudojau prieš kokiu 5 metus), tai visai patiko, daug tools'ų, features'ų ir t.t. ir šiaip įdomių dalykų pripasakojų, kaip kad maxas buvo naudojamas kaip level editorius GTA 5 ir kiek supratau tai visas game worldas buvo sutalpintas į vieną sceną (jeigu gerai supratau) buvo visai cool..
Cinema 4D Autorigger and CMotion - Character rigging and animation for everyone
Glenn Frey/Production Marketing Specialist/MAXON Computer
Bene linksmiausia konferencija, prisijuokėm kaip reikalas, nuotaika buvo puiki Glenn labai puikiai ir su užsidegimu viską pristatė/prisistatė ir parodė. Nauda? Jo, bent jau man nenaudojančiam C4D radau dalykus kur ateityje manau tikrai prisėsiu..
Vienas iš PVZ buvo kaip suriggint ir suanimuot voro ėjimą, per nelygų terrain'ą, tai visa tai padarė per kokias 10min greitis-valdomumas-kokybė, cool.
A Dream team for concept art
Virginie Bourdin/VFX Art Director/The Art of Direction Ltd/London
Mind blown.. Geriausias talk'as, kuris vietoj valandos užtruko 1val. 40min. bet buvo įdomu ir verta klausytis kiekvieną minutę. Vienintelis talk'as (tikriausiai) kur buvo draudžiama filmuoti ar fotografuoti, rodė daug conceptų, kurie niekur nepublikuojami iš tokių filmų kaip Edge of tomorrow, Man of steel, Prometheus.. Man asmeniškai vien dėl šio talk'o buvo verta eit.. ir aftery daug labai pripasakojo..
O vėliau afterparty..
dar vėliau afterparty 4 afterparty..
Senos/naujos pažintys, pokalbiai su kalbėtojais etc..
Ir tada lėtas ir tamsus sekmadienis..
Apibendrinant kuo labiau į vakarą tuo smagiau, įdomiau, linksmiau, naudingiau... buvo fun..
--
about.me
+1 Taškai
Dėkui kad radai laiko ir noro pasidalinti įspūdžiais. Nors pats nebūčiau ėjęs net jei būčiau turėjęs tokią galimybę, bet vis tiek idomu buvo pasiskaityti kas ten vyko.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Tikrai smagus renginys buvo. Didelis džiaugsmas matyt, kad Lietuvoje pradeda atsirast tokie renginiai. Jau laukiu kitų metų. Man irgi turbūt labiausiai patiko kalba apie concept artą tikiuosi kitais metais bus daugiau art dalykų nes to trūko šiais metais.
0 Taškai
"tikiuosi kitais metais bus daugiau art dalykų nes to trūko šiais metais." antrinu...
O šiaip tai čia tik trečdalis iš to kas vyko.. kiek girdėjau, tai visą
Rendering for compositors - NUKE & V-Ray for Nuke Masterclass galima youtube pasižiūrėti (analogiškas)
O šiaip tai čia tik trečdalis iš to kas vyko.. kiek girdėjau, tai visą
Rendering for compositors - NUKE & V-Ray for Nuke Masterclass galima youtube pasižiūrėti (analogiškas)
--
about.me
0 Taškai
Nezinau del "paziuret internete", bet kiek pagooglinau, tai buvo siggraph 2015 prezentacija, o po to ir masterclass'as
fxguide.com
As manau, kad tie kas nebuvo prarado nepamatuojamai daug. Ir jeigu ne informacijos, tai tikrai pazinciu ir inspiracijos prasme. 🙂
P.S. Sekmadienis buvo visai sviesus 🙂
fxguide.com
As manau, kad tie kas nebuvo prarado nepamatuojamai daug. Ir jeigu ne informacijos, tai tikrai pazinciu ir inspiracijos prasme. 🙂
P.S. Sekmadienis buvo visai sviesus 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.