RIP Brazil Render for 3ds Max
                Nežinau ar buvo ši "linksma" naujiena, jei dubliuojasi - ištrinkite, kas turite tam teises. Tiesiog užtikau giją besiknisdamas Chaoso forume ir vos širdies smūgio negavau - ilgai merdėjo, bet vis viltis buvo...
Numiro Brazilas maksiui!
splutterfish.com
                        Numiro Brazilas maksiui!
splutterfish.com
                                0 Taškai
                
                
                            
        
                mn tai kad cia kaip supratau tik uzrauke suporta kaip suprantu senam splutterfisho braziui, nieka nekalba apie brazila3.0 kuris ant OpenRL'o sukasi, gal shiu metu siggraph'e kanors naujo parodis
                                            
                        
                                0 Taškai
                
                
                            
        
                Pasakos vaikučiams, brazius mirė kai splutterfish'us nupirko caustic graphics, ar kaip jie dabar besavadina. O tai ką jie tiek metų, kaip didžiausią paslaptį, ruošiasi sukurti, atrodo bus fuflo, bet ne pilnavertis renderis.
                                
            Paskutinis redagavo: romullus 2012-05-31, 19:18
--
Viską žinau - nieko nemoku.
                                0 Taškai
                
                
                            
        
                Na pasakei ir shventa :] 
Kas ten paslaptingo? open raytrace biblioteka, skirta standartizavimui, ir crosspltaforminiam darbui. Pasiemi OpRL inkali i frameworka, parashai plugina kuris translatina viska i openrl scena/renderinama RT.. Panashiai kaip Arnold'as.
                        Kas ten paslaptingo? open raytrace biblioteka, skirta standartizavimui, ir crosspltaforminiam darbui. Pasiemi OpRL inkali i frameworka, parashai plugina kuris translatina viska i openrl scena/renderinama RT.. Panashiai kaip Arnold'as.
                                0 Taškai
                
                
                            
        Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.

