Žinutės: 500
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-03-10
V-Ray AutoGrass, tai greitas ir foto realistinis žolės sprendimas. Su jos pagalba nereikės modeliuoti žolės, tereikia pažymėti objektą ir pasirinkti viena iš jau duotu modeliu, tekstūrų.AutoGrass sunaudoja fiksuota atminties kieki (RAM) nepriklausomai nuo to kiek žolės bus panaudota scenoje. Pilnai palaiko "Multithreading", deka to pilnai išnaudos visus procesoriaus branduolius.
Daugiau info:
happy-digital.com
Demo versija (reikia VRay SP3):
happy-digital.com
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
geras daiktas, kai gresia crashai nuo standartines zoles 🙂
0 Taškai
Žinutės: 204
Prisijungė: 2004-05-27
nu bet ir sunku buvo padaryti vray'jui sp2 ar senesniam. Ot politika ..... hrrrr :twist: bet daigtas turetu pasitarnauti. Idomu tik su apkrovimu kaip bus.
--

0 Taškai
Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Na visai nieko. Bandziau su 250x250m zoles plotu tai susitvarko puikiai. Pazaidus su density ir length mapais gaunasi visai nieko rezultatai.
Kita vertus, panasiu rezultatu galima gauti VRayProxy + PFlow + daugiau laiko. Ir kaina $279 kandziojas. Geriau i V-Ray RT investuot 😀
--
fighting the good fight
0 Taškai
Žinutės: 204
Prisijungė: 2004-05-27
papostink testus
--

0 Taškai
Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Neturiu.
--
fighting the good fight
0 Taškai
Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
galetu ir MR buti, kazkaip prie Vray nesu prates 🙁
0 Taškai
Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
A kad ten lengva priprast
0 Taškai
Moderator
Žinutės: 918
Prisijungė: 2008-03-31
MR su displeiment mapu visai graziai darosi
0 Taškai