Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

3ds max išblukusios spalvos

ForumaiBendrasProblemos3ds max išblukusios spalvos

Žinutės: 1
Prisijungė: 2010-08-10
Rugp 11, 2010
1TinSoldier sako:
Problema tokia, kad nušvito mano 3ds Max'ui protas. Tik mane tai truputį užknisa, nes ir visas jis nušvito. Viskas pasidarė labai šviesu. Pvz, štai kokia turėtų būti textura:

i37.tinypic.com

O va kaip ji atrodo uždėjus ant kokio nors dalyko 3ds Max'e:

i36.tinypic.com

Jokių ten atspindžių, ar panašių dalykų, kurie priverstų tą materialą švytėti, nėra įjungtų. Be to, nurenderinus ir išsaugojus paveiksliuką, jis atrodo taip, kaip ir turėtų. Kažkokios išblukusios spalvos tik 3ds max'e.

Čia išsaugojus renderį:

i37.tinypic.com .

Kažkaip keistai šviesus ir Material library:

i35.tinypic.com .

Taigi gal kas turi minčių kame šaknys gali būti? Nes aš net neįsivaizduoju kaip taip pasidarė ir jau išpaudaliojau belekiek nustatymų įvairių ir, jei kas nors ir pasikeisdavo, tai tik blogą ir ne į temą. Dėkui iš anksto.
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Rugp 11, 2010
Adomolis sako:
Del to kad gamma 2,2. Susigrazink prie 1.0 jei taip tau netinka. (customize > preferences > gamma and lut).

kalbant apie tai rekomendacija pasiskaityti apie tai placiau cia:
3dbug.com
0 Taškai

Žinutės: 249
Miestas: Alytus - Kaunas
Prisijungė: 2005-12-24
Rugp 11, 2010
Quze sako:
ir bendrai apie gamma ir linear workflow gali pazeti Gamma Correction & Linear Workflow tuta is cia pixsim.co.uk
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.