Žinutės: 476
Miestas: Ukmergė/Berlin
Prisijungė: 2007-07-20
Sveiki, nzn anksciau buvo viskas gerai, o dabar kazkokia nesamone pasidare, kai tik pritraukiu objekta arciau jis pasidaro su skyle. Atrodo kad kamera perlenda per objekta kiaurai. Ir dabar negalima arti pritraukti vaizdo. Gal kas gali pasakyti kas blogai ir kaip atstatyti kad vel viskas butu normaliai.

0 Taškai
Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
modelink user viewe
0 Taškai
Žinutės: 476
Miestas: Ukmergė/Berlin
Prisijungė: 2007-07-20
Bet juk anksciau ir perspective viewe viskas buvo normaliai
0 Taškai
Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
cia nukerpa del scenos dydzio
0 Taškai
Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Turbut modeliuojamas objektas labai mazas.
0 Taškai
Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
nu cia tai suskelei krz3d... 🙂
0 Taškai
Master
Žinutės: 2600
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Na ir ką jau čia tokio suskėlė krz3d? Pasiskaitykit apie viewport cliping pirma.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 476
Miestas: Ukmergė/Berlin
Prisijungė: 2007-07-20
To Dzonis>> Jo objektas mazas labai
0 Taškai
Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Čia kaltas Viewport Clipping, tau nukerpa viską, kas yra arti kameros. Kad kaltas scenos dydis tai yra dalis tiesos, nes sukūrus didelį objektą, Front Clipping Plane nustatoma toli nuo kameros. jei vėliau sukursi labai mažą objektą, jo priartinti jau nepavyks.
Šiaip galima susikurti kamerą ir jos parametruose pačiam nusistatyti Clipping Plane atstumus, ir vietoj Perspective naudoti kamerą.
0 Taškai
Žinutės: 476
Miestas: Ukmergė/Berlin
Prisijungė: 2007-07-20
aisku, dekui uz pagalba 🙂
0 Taškai