kaip perkelti vertex'a i norimas koordinates?
bandau pvz: setVert $ 1 [-42,-39,0], bet ismeta
-- Runtime error: Cannot change mesh with modifiers present: Box
nors uzdejes as Edit Mesh modifieri
ar cia butinai reikia konvertuot i mesha (kai taip padarau viskas veikia gerai)?
truputi MAXscript
0 Taškai
Reikia kazkaip ten per GetVert, na vienu zodziu skriptinimo helpe ziurek...
0 Taškai
va is helpo
getVert <mesh> <vert_index_integer>
Returns the position (in the current working coordinate system) of the indexed vertex as a point3
setVert <mesh> <vert_index_integer> ( <point3> | <float> <float> <float> )
Sets the position coordinates of the indexed vertex as a point3 value, or 3 floats - X,Y,Z
taip kad su setVert reikia, bet esme tame, kad tas setVert veikia tik tada kai objektas konvertuotas i mesha 🙁
getVert <mesh> <vert_index_integer>
Returns the position (in the current working coordinate system) of the indexed vertex as a point3
setVert <mesh> <vert_index_integer> ( <point3> | <float> <float> <float> )
Sets the position coordinates of the indexed vertex as a point3 value, or 3 floats - X,Y,Z
taip kad su setVert reikia, bet esme tame, kad tas setVert veikia tik tada kai objektas konvertuotas i mesha 🙁
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.