0
1
6
Pežiūrėta 3608
Data: 2015-10-13 23:27
Taigi, mano W.I.P grafikos varikliukas paremtas OpenGL. (praleidau apie 4 menesius) turiu dar apie metus laiko tobulint 🙂
Nesu pergeriausias menininkas, nei turiu tam laiko, tad modelius ir texturas skolinaus.Visi effektai, atspindziai, PBR, etc mano pacio rasyta, jei ka domintu galiu pasidalint kodu.
Taip pat noreciau isgirst patarimu ar pasiulymu, kokiu effektu ar kokius metodus jus naudojat v-ray ar mental ray renderiuos , kad isgautu realistiska grafika. Kadangi tai yra realtime, jie greiciausiai skirsis gerokai, bet isgaut panasius renderius yra budu.
PBR sistema parema Oren-Nayar diffuse ir GGX specular BRDF modeliais, ziurint pagal V-rayu, jeis isgaunami realistiskiausi materialai. Ar klystu?
per ateinanti menesi planuoju implementint pora global illumination metodu: ssdo, dssdo, ir pora naudojant opengl 4.5 (prilygtu dx12) - compute shaderiais.
Varikliuka planuoju naudoti portfolio turiniui uzpildyti ;p
Nesu pergeriausias menininkas, nei turiu tam laiko, tad modelius ir texturas skolinaus.Visi effektai, atspindziai, PBR, etc mano pacio rasyta, jei ka domintu galiu pasidalint kodu.
Taip pat noreciau isgirst patarimu ar pasiulymu, kokiu effektu ar kokius metodus jus naudojat v-ray ar mental ray renderiuos , kad isgautu realistiska grafika. Kadangi tai yra realtime, jie greiciausiai skirsis gerokai, bet isgaut panasius renderius yra budu.
PBR sistema parema Oren-Nayar diffuse ir GGX specular BRDF modeliais, ziurint pagal V-rayu, jeis isgaunami realistiskiausi materialai. Ar klystu?
per ateinanti menesi planuoju implementint pora global illumination metodu: ssdo, dssdo, ir pora naudojant opengl 4.5 (prilygtu dx12) - compute shaderiais.
Varikliuka planuoju naudoti portfolio turiniui uzpildyti ;p
Kategorija: 3D
Komentarai (6)
Labai jau didelį tikslą užsibrėžei 🙂 .Kai kur matau fps mazokai net ir mazose scenose. Man atrodo reikes su sio engino optimizavimu pasistengt kaip reikiant 🙂 . Idomu kaip su aukstos kokybes lighmapais ir ju funkcijom 🙂 , nes kolkas pas tave ten ju nematau 🙂 . But still good job
Paskutinis redagavo: Mariuxxx 2015-10-14, 10:29
0 Taškai
Tiesa, prie fps dirbau paskutines dvi savaites, pritaikiau kiek imanoma labiau kompresuotas texturas, fps apie ~35 su visais effektais (HD 8750M). Fps beveik nepriklauso nuo vertexu counto, kadangi beveik visa matieka screen space. gyvate puse milo verticu 🙂 Lightmapu nenaudoju, lightinging = realtime, naudoju skybox reflectionus, kurie kaip ir duoda image based lighting effekta.
Ikelsiu video artimu metu.
Ikelsiu video artimu metu.
0 Taškai
o interface'a pasidares koki nors ar tik redaguoji reiksmes paciam kode ?
0 Taškai
keiciu viska kode, daug labai darbo interface visa padaryt. Dbr darau basic debug panele, kad galima butu ijungt isjungt effektus, ir dar idesiu pora slideriu, settings reguliuot.
Beto, isjungus debug mode, fps pakilo 3x, nemaniau kad tiek daug ryja, senai nebuvau disablines 🙂 apie 100fps.
Beto, isjungus debug mode, fps pakilo 3x, nemaniau kad tiek daug ryja, senai nebuvau disablines 🙂 apie 100fps.
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.